donderdag 26 maart 2015

Wildbreien en... agressief haken?

Ik heb het ook al eens gedaan...
Je weet wel...
Het was heel spannend,
En achteraf was ik erg trots...

Wildbreien.
Het was een project van onze gemeente waar vele handwerk(st)ers aan meededen.
En de stad zag er een heel lenteseizoen zo vrolijk uit door onze breiwerkjes.
Het enige wat ik jammer vond, was dat die werkjes zo grauw werden door stof en regen.
Maar het was mooi zo lang het duurde.

Ik vraag me af waarom er geen wildhaken bestaat?
Of misschien bestaat het wel, maar klinkt het misschien niet zo goed als wildbreien?
Kunnen we het dan agressief haken noemen?
Of in het Frans: crochet-fou?
In het Engels: amazing crochetting, hook around the city?

Ach, welke naam er op kleeft, is van geen belang.
Het gaat er om dat brei- en haakwerk je dag kan opfleuren!
Zeker en vast!


2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk, de paaltjes zien er echt geweldig uit! Dit zouden meer gemeenten moeten doen!

    BeantwoordenVerwijderen