vrijdag 10 april 2015

All you need is... colour!



Hoe mooi die zachte pasteltinten ook kunnen zijn, soms heb je een felle kleurinjectie nodig!
Want soms heb ik écht genoeg van dat grijs en beige dat hardnekkig 'in' blijft.
Dan steekt mijn rebelse kantje de kop op en overdrijf ik in de tegenovergestelde richting.

Het kleurrijke jasje van dit vaasje verbergt een eenvoudig plastic waterflesje en omdat het eigenlijk altijd omviel deed ik wat zout erin ( bij gebrek aan wit zand ).
Nu is het zwaar genoeg en staat de stengel van het bloempje stevig rechtop.

Mijn andere haakwerkjes vorderen traag, want ik geraak maar niet van mijn verkoudheid af.
Door de keel- en hoofdpijn heb ik geen zin om veel te doen.
Maar geen zorgen, lang zal het niet duren eer ik me weer volledig overgeef aan mijn haakverslaving.

Zonnige groetjes,

Sigrid


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen