vrijdag 3 april 2015

Easy


Eenvoud siert.
Deze keer heb ik mezelf ingehouden en het heel simpel gehouden.
De grijze wol driedubbel genomen en met haaknaald nr.8 een jasje voor het bloempotje gehaakt.
Intussen weer een heleboel inspiratie voor nieuwe projectjes, maar ik moet mezelf dwingen om eerst:
-de trui voor mijn man af te haken
-het truitje voor mezelf af te breien
-de kussenhoes af te haken
Iemand een paar handen te veel?

Intussen zit mijn kat met een identiteitscrisis:
'Ben ik een kat of een kraai?'



Er zit niks anders op dan de kat uit de boom te kijken!

Ik wens jullie een fijn Paashaakweekend :-)

2 opmerkingen:

  1. Haha! Wat een verschil in katten he! Die van mij zijn echte huismussen dus weer een andere vogel hihi!!!

    Je omhaakte potje is mooi! Soms is eenvoud juist het mooiste!!

    Jij ook een fijn paasweekend!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja, mijn andere katten zijn ook te mollig en te lui om zo hoog in de boom te klimmen hoor !
      Dit is de jongste en nog onbesuisd :-)
      Dankjewel voor het compliment!

      Verwijderen