donderdag 2 april 2015

Happy feet


Zou dit geen schattig vloerkleedje zijn om naast de wieg te leggen?
Zodat je 's nachts als je moet opstaan voor de baby geen koude voeten krijgt?

De lange zijde meet iets van 104 cm en de straal dus 52 cm.
Ik kon nog doorgaan, maar dan zou het niet meer mooi passen naast het wiegje.



De maartse buien zijn gepasseerd, maar nu houden de aprilse grillen mij tegen om in de tuin te werken.  Dus dan haken we nog maar wat verder ;-)
Op naar het volgende projectje!

6 opmerkingen:

  1. O wow! Wat een mooi kleedje. Echt superleuk! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kleedje is dat geworden!!! ❤️❤️

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo fijn om complimentjes te krijgen van iemand die zo goed kan haken als jij :-)

      Verwijderen
  3. Oooh, dat kleedje is echt supermooi! Prachtig met die paars - blauw tinten. Het staat ook nog op mijn to do lijst, voor ooit eens... maar moet me eerst nog door een kleed met zpagetti garen worstelen… Met welke garen is deze gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gemaakt van een mengeling van garenresten die ik nog had! Vooral acrylgarens.
    Leuk dat je het mooi vindt :-)

    BeantwoordenVerwijderen