maandag 6 april 2015

Happy Yellow




Dit was dus het kleine dingetje dat ik tussendoor aan het haken was!
Een knalgele bloem.

Hieronder zie je foto's van elke stap van deze vrolijke bloem.
De uitleg is nogal moeilijk want ik heb niks opgeschreven, gewoon op het gevoel gehaakt.
Maar misschien kunnen de handigen onder jullie het met deze foto's makkelijk zelf maken?
Ik vond zo'n pomponnetje wel schattig als bloemenhart, lekker veel stuifmeel voor de bijen ;-)
Nu ben ik intussen natuurlijk ook begonnen aan een flashy vaasje voor dit bloempje...
 Ik ga er straks nog wat aan verder doen, maar nu eerst koken voor het gezinnetje.

Tot blogs!









6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke bloem. Heerlijk toch, zo op gevoel haken en er niet te veel bij nadenken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, klopt Daphne, haken met de gedachten op nul is soms echt wat je nodig had!

      Verwijderen
  2. Mooi! Ik krijg er een blij lentegevoel van :)
    Liefs, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig zeg ... Leuk als kado
    Kan ik ook zo'n fluffy buigzaam ijzertje voor gebruiken ?
    Ben even de naam kwijt, ze zijn er in alle kleurtjes ;)
    Groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Sonja! Ik had het zelf ook in gedachten als een cadeautje voor iemand! En ja, zo'n pluche ijzerdraad kan ook, want dit is eigenlijk nogal een gedoe... Maar misschien meerdere draadjes gebruiken want de bloem is nogal zwaar. groetjes, Sigrid

      Verwijderen