donderdag 30 april 2015

Knus kussen


Er was eens... een reuzegrote knoop bij het Simply Haken magazine.
Maar ik had totaal geen idee wat ik ermee zou doen.
Op een sjaal als decoratie? Als sluiting voor een gehaakt vestje?
Nadat de knoop een tijdje had liggen wachten in mijn naaikistje, wist ik het plots!
De knoop mocht de decoratieve sluiting van een eenvoudige kussenhoes worden.


De hoes haakte ik in één stuk door, een lange rechthoek dus.
Ik gebruikte de 'puff'steek en wisselde na 7 rijen af met een rij stokjes.
Zo verkreeg ik een niveauverschil, wat de textuur wat interessanter maakte.
En het resultaat was helemaal naar mijn zin.



Ik had jullie graag ook al wat meer laten zien van mijn buitentafelkleed van touw, maar ik vind nergens meer het juiste touw! Ik blijf er naar uitkijken want ik wil het zo graag afmaken.
Ook zijn er wat meer dagen verstreken sinds mijn laatste blogpost, maar dat komt omdat ik wat heb zitten klungelen met de labels en de links naar mijn patroontjes. 



En zoals gewoonlijk helpen mijn katten mij niet echt...





Maar ga gerust eens kijken bij de patroontjes, het is wat overzichtelijker geworden.
Klik ook maar eens op de labels, het wérkt namelijk echt! :-)


Wollige groetjes,

Sigrid x



2 opmerkingen: