donderdag 23 april 2015

meer dan 1000 keer...


Wat ben ik fier!  Mijn blogje werd meer dan 1.000 keer bekeken!
Dankjewel iedereen!
Ik weet het wel, 1.000 paginaweergaven is bijlange niet veel, maar voor mij wel.
Ik kom immers nog maar net piepen in het blogwereldje.
En die 8 volgers die ik heb op bloglovin', dat worden er vast nog wel meer.
Zolang ik er zelf maar plezier aan beleef, aan het bloggen.



Ik heb geen nieuw haakwerkje klaar om te showen, maar wel enkele supermooie beelden uit de tuin.





 Als je de bloemen en planten eens van dichtbij bekijkt, dan merk je pas hoe knap de natuur in mekaar steekt.  Daarom neem ik graag close-ups van de flora in mijn tuintje.
De tuin is ook mijn grootste inspiratiebron. Misschien worden jullie ook geïnspireerd door deze beelden...




Als ik twijfel over een bepaalde kleurencombinatie in mijn haakwerkje, dan ga ik gewoon spieken in de natuur.   Daar combineren de kleuren zich vanzelf en het resultaat is altijd mooi!
De ene keer opvallend en fel, de andere keer zacht en rustig.
Hieronder bijvoorbeeld, de bessenbloesem: wit, roze en groen.  Die kleurencombinatie is perfect!
Of hierboven, het lichte groen, met het donkere rood... Ook prachtig.





Genoeg weggedroomd nu, ik moet dringend verderhaken aan mijn babydekentje.
Want het kindje kan elk moment al geboren worden!

Nog eens bedankt, lezers en volgers!
Tot binnenkort,

Sigrid

2 opmerkingen:

  1. Het gaat inderdaad om het plezier dat je erin hebt, maar het is wel leuk om te zien dat het ook gelezen en gewaardeerd wordt! En op het behalen van deze mijlpaal mag je zeker fier zijn (zo'n leuk Vlaams woord vind ik dat, fier).
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen