dinsdag 14 april 2015

Oude baby-wol



Eindelijk kan ik die oude baby-wol gebruiken...
Het garen is zo oud dat de prijs er nog in Belgische Frank op staat: 30 fr.



Maar oud is hip en ik vind de kleurtjes trouwens schitterend voor een babydekentje.
In plaats van het typische blauw of roze, zitten hier spatjes geel, groen en oranje in.
Ik weet al welk randje ik er rond ga haken: oranje!  Lekker retro.
En dan misschien ook nog gekleurde pomponnetjes eraan...

Er is slechts één minpunt aan het garen: het is dun.
Dus ik moet een kleine haaknaald gebruiken: 2,5 en het gaat niet snel vooruit. 
Maar het effect is zo mooi.

Er is trouwens nog een reden dat het haken niet vordert; onze tuin!
Ik ben druk bezig met groenten zaaien en de bloemenborders wieden.
Maar dat is net zo leuk als haken!
De zon op je schouders voelen,
de bijtjes en de vogels horen,
(soms durft er een kauw heel kortbij komen en dan geniet ik ademloos van de kleurschakeringen van haar verenkleed ),
de geur van hyacinten...
en af en toe eens onder een bloemetje duiken en dan dit zien:



My garden? It's a kind of magic :-)

Tot gauw,

Sigrid

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen