zondag 12 april 2015

The early bird gets the worm




"Je moet er als de kippen bij zijn, want de gebraden eend vliegt je niet in de bek!"
Dat moet dit kuiken gedacht hebben toen hij hongerig zijn nek uitstak.
En ja hoor, "the early bird gets the worm"...
Wat begon als een simpel kussen met een vogelhuisje erop, werd al gauw iets veel grappiger.
Nu de kop uit het kussen steekt, heeft het kussen veel meer te vertellen vind ik.
Ik kon het ook gewoon niet laten.
Zonder dat vogelkopje was het veel te simpel en zelfs een beetje afgezaagd.
Oké, je kan nu niet met je hoofd op dit kussen liggen.
Tsjilp de mus gaat in de weg steken dan.
Maar het is toch veel leuker om naar te kijken dan er op te liggen?


Geniet van jullie zondag!
Groetjes,

Sigrid


PS: Voor de beige achtergrond gebruikte ik trouwens de sterretjessteek, een heel eenvoudige steek die ik nog niet zo lang geleden ontdekte.
Alleen de naam 'sterretjessteek' vind ik al tof.
En dan is het nog gemakkelijk en mooi ook, wat wil je nog meer?




2 opmerkingen:

  1. Heel mooi en leuk detail, met dat vogeltje ;-)
    groetjes Sofie, Fie bakt, haakt en naait!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :-) en fijn dat je bij mij bent komen kijken!

      Verwijderen