vrijdag 17 april 2015

Touw en katoen



Een tijdje geleden haakte ik deze plantenmandjes.
Een bolletje vlastouw in de supermarkt inspireerde mij hiertoe.
Meestal wordt het gebruikt in de keuken of misschien in de tuin, maar ik ging ermee haken!




Thuis heb ik een rieten mand staan waar mijn handwerk in ligt. 
Deze mand is half wit geverfd en die combinatie van naturel en wit vond ik echt knap.
Dus mijn plantenmandjes kregen een wit katoenen randje als fris accent.
Bij het ene mandje haakte ik de rand zelfs zo lang dat je die kon omplooien, wat ook een leuk effect gaf.



Nu moet ik wel bekennen dat het haken niet zo vlot ging. 
Touw is stug en onregelmatig van dikte, maar voor een projectje tussendoor kon het nog wel.
En wat ook nog een groot voordeel is: het is stevig en gaat heel lang mee!




Fijn weekend allemaal!

Sigrid









2 opmerkingen: