dinsdag 16 juni 2015

Granny Chic



Zin in een snelle make-over?
Die oude oma-kleedjes mogen nog best gezien worden!
Met een simpel gehaakt randje in een vrolijke kleur haal je zo de zomer in huis...
Momenteel fleuren ze mijn salontafeltje op, maar ik ga ze ook gebruiken bij feestjes. 
Waarschijnlijk ga ik er nog veel meer omhaken!


Haak rond zo'n doekje één randje met vasten en je bent klaar!

Maar ik heb ook nog een ander haakproject bedacht voor zo'n doekje.
Het heeft te maken met al die gehaakte boodschappennetjes die ik op Facebook en Pinterest zie voorbij komen.
Later meer hierover!


Intussen wens ik jullie nog veel (creatief) plezier deze week,

Groetjes,

Sigrid x







8 opmerkingen:

  1. Wat een tof idee! Helaas heb ik niet zo'n oma doekjes liggen, best jammer, nu ik jouw verwerking zie ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt :-) Misschien kom je ze nog wel eens tegen bij de kringloop ofzo?

      Verwijderen
  2. Mooie blogje ! ik zag u via andere blogster, ik volg meestal
    blogjes dat dezelfde hobbys als ik delen, bedankt voor het delen
    Fijne dag☀️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor dit leuke berichtje :-)
      En zo heb ik jouw blog ook weer ontdekt!
      Groetjes, Sigrid

      Verwijderen
  3. Wat een leuk idee zo, staat gelijk heel hip ;)
    Leuk blog, ik ben je volger geworden.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Wendy, en ook bedankt dat je mijn blogje volgt!

    BeantwoordenVerwijderen