dinsdag 2 juni 2015

Koffie met melk


Mijn deken is klaar!
De wind mocht er al even mee spelen...
Nu eerst nog in de wasmachine en dan kan hij dienen om gezellig onder te soezen in de zetel.
Of om 's avonds buiten nog wat langer te kunnen blijven zitten.

Ben blij dat ik volgehouden heb, want ik werd het toch een beetje beu aan het einde.
Maar hij is groot genoeg geworden, 150 x 125 cm.


Over de rand was ik al heel lang aan het twijfelen.
Dat is uiteindelijk koffie met melk geworden! Oftewel mokka.
( Ik vind die kleurbenamingen zo leuk, klinkt toch veel toffer dan lichtbruin of beige? )
2 rijen vasten en meer moest dat niet zijn.


Er is ook een beetje slecht nieuws...
Gisteren werden onze kippen gedood door een marter.
Wat zal ik ze missen...
Mijn Chipie, de knappe, fiere haan,
Kiki, de gekke gevlekte kip,
Checka, de gezellige dikke kip,
en Fien, onze lieve moeder kloek...


Maar morgen is er weer een nieuwe dag,
en ik heb altijd mijn haaknaald en wol om mij te troosten!



Sigrid x



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen