maandag 22 juni 2015

Poef!



Oef, de poef is af!
Dit was dus het mega roze ding waar ik mee bezig was!

Lekker dik garen gebruikt en haaknaald 10.
De vulling is een bestaande poef, waarvan de hoes al veel had meegemaakt.
Met deze gezellige jas krijgt de poef een 2de kans!

Toch was het haken ervan niet zo makkelijk als ik had verwacht.
Je moet echt wel zorgen dat de afmetingen kloppen!
Ik kreeg ook veel vlugger kramp in mijn hand met het dikke garen.
Maar het is gelukt!



Nu wat verderhaken aan mijn vintage-hartjeskussen en verderbreien aan mijn wintertruitje.
Want die trui ligt nu al bijna een halfjaar beschuldigend naar mij te staren, de breipriemen klaar voor een aanval..

En intussen probeer ik het lijstje met nieuwe ideeën nog even te negeren...
... of misschien niet?  ;-)

Groetjes,

Sigrid x

8 opmerkingen:

  1. Super leuk de poef!!
    Groetjes,

    Mariska
    Handmadejolie.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie poef in een vrolijke kleur. Nu is de poef vast een echte eyecatcher in de kamer.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt heel gaaf!! ik heb echt al een jaar een gehaakte poef in de kelder liggen. Moet alleen nog ergens een vulling vandaan halen. Wordt dan een klusje voor van het weekend denk ik. Fijne avond!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje! Succes met jouw poef, ik kom snel eens kijken op je blog dan :-)

      Verwijderen