woensdag 29 juli 2015

Ola, een stola!


Ik heb eindelijk nog eens een patroon gevolgd!
Het mintgroene garen dat ik in de kringwinkel vond, schreeuwde gewoon om gehaakt te worden in dit makkelijke patroon van een stola uit Simply Haken juni/juli 03/2015.
Dat licht-/oud-/muntgroen dat tegenwoordig zo populair is, heeft een aantrekkelijk vintage-kantje waar ik wel van hou.




Maarrrrrr.....ik weet opnieuw waarom ik zelden een patroon volg!
Er is altijd iets wat fout loopt.

Ik kwam bijlange niet toe met het aantal bolletjes dat vermeld stond.
Het garen had nochtans dezelfde looplengte en en hetzelfde gewicht.
Ik zou nog 4x3 rijen moeten bijgehaakt hebben en ik haak helemaal niet los, eerder vast!
Dus ben ik op zoek gegaan naar hetzelfde garen... dat ik natuurlijk niet vond.
Want dit was oud garen.
Dan maar een nieuw kleurtje dat er goed bij past, mét glitter!
Een beetje glamour kan nooit kwaad.



Ben uiteindelijk heel blij met het resultaat hoor!
En ik word nog blijer als ik naar buiten kijk, het is een wonder!
Daar komt zowaar een zonnetje piepen en de lucht ziet blauw!

Wens jullie een wonderbaarlijke woensdag mét glamour ;-)

Groetjes,

Sigrid x


Ps: Ik ben superblij dat ik nu al 25 volgertjes heb op Bloglovin'...
Op facebook 70 likers... En méér dan 3.000 pageviews...
Dankjewel allemaal!


12 opmerkingen:

  1. Heel mooi hoor, een perfecte combinatie die 2 kleuren samen! En een beetje glitter kan inderdaad nooit kwaad.
    Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sigrid,
    Wat is je stola mooi geworden en wat een mooi glitter garen heb je gebruikt.
    ( wat voor een merk heb je daar voor gebruikt)
    Ook vind ik dat je je foto's heel mooi , met die kleine extra's zou zo in een boekje kunnen
    Groetjes Edith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het glittergaren komt van Wibra: € 1,49 voor 50g. Soms werkte het wel lastig, de draadjes splitsen zich.
      Dankjewel voor het grote compliment over mijn foto's! Ben ik heel blij mee!

      Verwijderen
  3. Veel woorden zijn er hier niet nodig, dus ik hou het kort.

    Chique!

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous shawl, so delicate and feminine, and glorious pastel colours!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi accent met dat glitterboordje, maakt het af!
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh, what a pretty shawl! Wonderful ♥. That lovely green goes very well with the grey. Great job..
    Greetings from your new follower Nata

    BeantwoordenVerwijderen