maandag 13 juli 2015

Zus met sjaal


Soms krijgt de dochter genoeg van het poseren, dus zocht ik een ander slachtoffer: mijn zus!
Die lieve schat is samen met mijn dochter de grootste fan van mijn haakwerkjes én blog,
dus deed ze de foto's met plezier. Merci zussie! 



We deden een beetje zot tijdens het fotograferen, zo zijn wij nu eenmaal samen!
De gekste foto's heb ik er tussenuit gelaten, maar je ziet wel dat haar glimlach écht is.
Ze maakte zich zorgen om de rimpeltjes, maar weet je wat?
Ik hou van jouw lachrimpeltjes, zussie!




Nu maar even over de sjaal zelf zeker?
Voor het paarsroze deeltje gebruikte ik mijn strikjessteek.
Het beige stukje haakte ik in sterretjessteek en voor het grijze deel gebruikte ik de 'chocoladeblokjes'-steek.
Haha, die noemt niet zo, maar het doet me steeds aan een groot stuk chocola denken, verdeeld in blokjes.
Hmm, misschien denk ik te vaak aan chocola :-)




Ik twijfel nog of ik de sjaal voor mezelf ga houden, of alvast als kerstcadeautje opzij leg...
We zullen zien!

Fijne maandag you all!

Sigrid x


8 opmerkingen:

  1. Heel mooi, die sjaal en ook de kleuren zijn perfect bij mekaar!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Sofie! Heb lang getwijfeld over de kleuren :-)

      Verwijderen
  2. Wat lief van zus ;) Ennuh zus, ik zie geen rimpels hoor, prachtige foto's :) Leuk dat jullie het zi gezellig hadden tijdens de shoot!
    Mooie sjaal.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie combinatie van kleuren heb je gekozen, het vormt een mooi geheel samen. Ik heb hier ook 2 vaste modellen, de één iets geduldiger dan de ander. ;-) Deze zomer ga ik ook maar eens op zoek naar andere fotolocaties dan eigen huis en tuin...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed idee, Daphne, ik kijk uit naar die foto's!
      En bedankt voor het complimentje x

      Verwijderen