dinsdag 11 augustus 2015

70's vestje - I love it!



Dankjewel iedereen! Op facebook zit ik plots aan mijn eerste 100 likes!
En van Bloglovin' kreeg ik een mailtje dat het 'amazing' was dat ik 30 volgers had!
Dan nog wat extra vriendjes gekregen via Google+... 
Ik ben helemaal in de wolken!
Ik werd zo zenuwachtig dat ik eventjes een totale black-out kreeg over wat ik nu weer zou gaan haken :-)
Maar dat is intussen helemaal goedgekomen, want ik ben enthousiast over mijn nieuwe project...
Dat hou ik nog even geheim, maar dit afgewerkte project kan ik wél al showen.



Ik ben heel blij met mijn 70's vestje!
Het is nog wel ietsje te warm om nu al te dragen, maar ik kan straks met een gerust hart de herfst verwelkomen, hihi.
Het patroon komt van de Simply Haken, waar het in hemelsblauwe wol werd gemaakt.
Ook prachtig, maar ik had zin in donkerroze-paars.
Het leukste aan dit patroon is dat het helemaal in één stuk wordt gehaakt.
Enkel de mouwnaden heb ik moeten dichtnaaien.
De gebruikte steek is heel makkelijk, maar heeft wel een speciale look vind ik.
Simone Francis heeft nog wel meer toffe patronen, je vindt haar hier op Pinterest.




En hoewel ik niet graag poseer, was deze snelle fotoshoot wél plezant want de fotografe van dienst was mijn (bijna) 10-jarige dochter!
En wij hebben samen altijd veel lol, maar de onnozelste foto's heb ik toch weggelaten :-)

Denken jullie nog aan mijn give-away? Je kunt nog meedoen tot en met zaterdagavond 15 augustus.
Zondag maak ik dan de winnaar bekend!
Geniet van de warme dagen, ik ga verder doen aan mijn nieuwe, ouderwetse project....


Groetjes,

Sigrid x





16 opmerkingen:

  1. Wat is je vestje prachtig geworden en wat een mooie steek.

    Groetjes Edith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Edith, heb hier en daar een foutje verdoezeld maar dat valt gelukkig niet op :-)

      Verwijderen
  2. Leuk hoor! En wat super van al die nieuwe likes en volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Mooi!! Ik vind de foto's echt heel erg mooi geworden. Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En dat laatste zal ik doorgeven aan de fotograaf ;-)

      Verwijderen
  4. Superleuk je vestje! En fijn al die volgers, ik word blij van iedere nieuwe volger erbij, iedere keer weer dus ik snap wat je bedoeld ;)
    Fijne dag!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hé Wendy, best spannend eigenlijk ook.
      Jij ook een fijne dag!

      Verwijderen
  5. Wat een gaaf vest!! Daar ga je vast heel veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Daphne! Ja, ik denk ook dat ik het vaak ga dragen, het is warm én comfortabel. Zo moet dat :-)

      Verwijderen
  6. Heel erg mooi!!! Dat wordt een topstuk deze herfst!
    Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Het is eigenlijk één van de eerste kledingstukken die ik voor mezelf maak. Smaakt naar meer!

      Verwijderen
  7. Wat een mooi vest is dat geworden! En je ziet wel dat er al heel wat fotografisch talent aanwezig is :)

    BeantwoordenVerwijderen