zaterdag 8 augustus 2015

GIVE AWAY (it's my birthday)







Omdat ik binnenkort een half jaar aan het bloggen ben...
Omdat ik zelf bijna jarig ben...
Omdat ik mijn volgers wil bedanken...

Doe ik een leuke give-away!



Wat moet je doen?

-Volg mijn blog op Bloglovin'
   of
-Like mijn facebookpagina http://www.facebook.com/katkatkatoen

*Wie mijn facebookpagina liket én mij volgt op Bloglovin' maakt dubbele kans.
*Deel je dit bericht of plaats je een leuke link naar mijn blog op jouw facebookpagina of je eigen blog, ben ik hélemaal blij maar het moét niet natuurlijk!

Hieronder kun je in een reactie doorgeven welke prijs je het liefst zou winnen.



Wat kun je winnen?

Je kunt kiezen uit 3 cadeautjes:

1 - wie graag zelf iets maakt: 4 bolletjes van 50g effectgaren in blauw en bruin
2 - door mij gehaakte, blauw-witte pannenlapjes met een schattig vogeltje erop
3 - (gehaakte?) surprise!



Veel succes!
Op zondagavond 16 augustus maak ik de winnaar bekend!



Groetjes,

Sigrid x



16 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd! Met je verjaardag en je halve verjaardag van je blog natuurlijk. Ik volgde je al op bloglovin en facebook. Ik zou graag de bolletjes wol winnen. Dan verzin ik er een leuk project mee en plaats ik het op mijn (nog nieuwe) blog.

    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je een hele fijne dag. Hopelijk schijnt het zonnetje bij jou net zo fijn als hier.
    Ik doe graag mee aan jouw actie en ga voor optie 3, ik hou van harte verrassingen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en fijn dat je meedoet! Goeie vakantie gehad? In elk geval fijn dat je terug bent. En ja hoor, hier schijnt de zon ook!

      Verwijderen
  3. Ik doe graag mee met je leuke Give Away. Mijn pannenlappen zijn dringend aan vervanging toe, dus ik ga proberen mee te dingen naar de door jou gemaakte pannenlappen.
    Alvast een gelukkige verjaardag. Geniet van je dag en laat je maar goed in de watten (of bolletjes) leggen. :-)

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi, bedankt, ik hoop inderdaad dat ik goed in de bolletjes gelegd ga worden! We begrijpen mekaar!
      Fijn dat je meedoet.

      Verwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd!! Ik doe ook graag mee en waag heel graag een kansje. Ik ga voor optie 3! Ik zal je give away delen op facebook. Fijne verjaardag!! Liefs, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Lotte, en ook héél fijn dat je het gaat delen op facebook!

      Verwijderen
  5. Gefeliciteerd!!! Ik hou wel van een surprise, dus ik doe met veel plezier mee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Sigrid,
    gefeliciteerd met deze mijlpaal en bedankt voor je berichtje op mijn blog. En natuurlijk voor het volgen van mijn blog. Dit vind ik erg leuk aangezien ik zo ook weer op andere leuke blogs stuit die ik anders niet zou kennen. Kan ik nog meedoen aan de give-away want het lijkt me heel leuk. Ik vind nummer 1, het effectgaren echt super leuk. Daar zou ik graag iets mee doen ;-). Nogmaals gefeliciteerd en ik ga duimen. Een fijne zondag verder (ondanks de regen).

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    ps. Natuurlijk volg ik jouw blog nu natuurlijk ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Emily,
      Wat fijn dat je mij ook volgt!!
      Je bent nog net op tijd om mee te doen, ging de trekking zo dadelijk doen.
      Jij ook nog een fijne zondag en hier is de regen weggetrokken, hoop voor jou ginds ook! x

      Verwijderen
  7. Belated Happy Birthday! Wish I had read this in time for the giveaway :)!
    Jillxo

    BeantwoordenVerwijderen