vrijdag 25 september 2015

Finally finished...my 'Summer-into-Fall' afghan!


Wat een week!
Mijn verkoudheidje bleek een serieuze luchtwegontsteking geworden te zijn...
en de krant kreeg belangstelling voor mijn haakwerk ( je vindt het artikel op mijn wall of fame)!
Tussendoor toch doorgewerkt aan mijn deken en ik ben enorm opgelucht dat hij af is.


It has been a very strange week!
My cold got worse and became a serious infection...
and the newspapers got interested in my crochetting!
You can see the article on my wall of fame ( but I'm afraid it's in Dutch ).
Meanwhile I managed to finish my blanket, you can't believe how relieved I am.


Ik heb lang getwijfeld over de rand...
Je kent dat wel: zuchten, het eens van een andere kant bekijken, weggaan en hopen dat als je terugkomt je de ideale oplossing voor je ziet,...
Maar dan toch gewoon begonnen en het is goed zo.
Het perfectionistisch stemmetje in mijn hoofd zegt nog wel dat het blauw te blauw is, maar ik ben te moe om er naar te luisteren ;-)


I seriously doubted about the edges...
You know how it is: sighing, looking at your work from another side, 
leave it for a while, wishing the ideal edge will appear to you when you come back...
But I just started and I'm glad it worked out well.
The little voice in my head ( the one from the perfectionist ) still whispers the blue is too blue in the border, but I'm just too tired to listen :-)

My blanket growing steadily...

Nu heb ik zin om aan iets helemaal anders te beginnen.
Ik ga meteen wat ideeën uittekenen en eens tussen mijn garen snuffelen!
Hebben jullie nog enthousiaste haakplannen die meteen begonnen moeten worden?
Ik lees het met plezier en wens jullie alvast een heel fijn weekend!


So now I can't wait to start something totally different.
I'll start sketching immediately and then choose some yarn!
Do you have some new crochet projects you can't wait to start with? Tell me!
Love to hear about your projects and wishing you all a very nice weekend!




Sigrid x







28 opmerkingen:

  1. Amaai, leuk, zo te lezen ben je wereldwijd bekend. :-)
    Nee, voor ik aan iets nieuws begin, moeten eerst mijn rondslingerende haakprojectjes afgewerkt worden.
    Vele plezier met jouw nieuw project.

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ik deed enkele keertjes mee met een linkparty op Amerikaanse blogs en werd uitgekozen.
      Dit werd blijkbaar opgepikt door de pers en zodoende sta je plots in de krant ;-)
      Fijn weekend Carolien!

      Verwijderen
  2. Hey Sigrid,

    Vervelend van die luchtweginfectie, beterschap. Ik wilde het hele artikel van de krant lezen maar lukte helaas niet, maar wel tof dat je erin staat ;-). Ik ben op het moment eerst bezig met projecten afmaken, maar ik heb al wat ideeën in mijn hoofd om te gaan maken. waaronder een poncho. Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Emily, het ergste is voorbij, ik voel me alleen nog maar moe.
      Ik heb de link getest en normaal als je klikt op 'het nieuwsblad' kom je er wel...
      Misschien een storing of fout op de tablet ofzo?
      Jaaa, een poncho is leuk! Ben alvast benieuwd ( ook naar je andere projecten! )

      Verwijderen
  3. Beterschap!! Je deken is mooi geworden!!! En wat leuk dat je in de krant staat!!
    Succes met je nieuwe project!!! Ben benieuwd wat het gaat worden.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ie gaaf geworden! En ook niet onopgemerkt gebleven, zie ik. Super, die publiciteit. Geniet van je succes! Ik ga eens kijken of ik het hele artikel online kan vinden. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne!
      Kan het zelf nog niet helemaal geloven dat ik in de krant sta :-)
      Als je het niet moest vinden: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150923_01883070

      Verwijderen
  5. Zo leuk om in de krant terecht te komen! :-D
    Je deken is echt heel mooi, ik vind het randje ook heel leuk gedaan, past er perfect bij (zelfs dat blauw ;-) )! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oké, als jij het randje ook goed vindt, ben ik gerust ;-)
      Fijn dat je zo meeleeft ivm de krant,
      groetjes, Sigrid

      Verwijderen
  6. He Sigrid,
    Wat is die deken mooi geworden zeg, en ik vind dat blauwe juist prachtig!
    Hopelijk knap je snel weer op ;)
    Fijn weekend!

    Groetjes Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Nienke!
      Ben achteraf ook heel blij met de deken, en je hebt gelijk, het blauw springt er juist mooi uit hé.
      Jij ook fijn weekend!

      Verwijderen
  7. Mooi, zeg! En je kat vind ik ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, bedankt! Deze kat is Bella, één van de 4 miauwende exemplaren hier in huis :-)

      Verwijderen
  8. Ik vind 'm prachtig, en de rand past er perfect bij. Leuke kat ook :D Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Lotte :-) De andere 3 katten komen ook nog wel eens aan de beurt!

      Verwijderen
  9. Oh I hope you feel better soon! I love your blanket! It's so pretty!
    Trish - tales from trish

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Trish, I'm feeling much better now!
      And thank you for the compliment about my blanket!

      Verwijderen
  10. The blue is perfect! It is a gorgeous blanket. :)

    Found you via Pin Party Time link-up!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank's for stopping by, Sarah Eliza!
      I'm also happy with how my blanket turned out :-)

      Verwijderen
  11. Het blauw stoort helemaal niet, het is net een band, dat alles te samen houdt. Je hebt een heel mooi deken gehaakt en je kan er echt fier op zijn! Het is wel typisch kat het deken al eens te gaan inliggen (ik ken dat, we hebben er ook vier!) - dus het is goedgekeurd! Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo kun je ook bekijken, van dat blauw! Je hebt gelijk, bedankt!
      En jeej, jij bent dus ook een kattenmens! Fijn :-)

      Verwijderen
  12. This is such a beautiful blanket. Gorgeous colors. Thank you so much for sharing :) You seem to be my Favorite Feature, I will be featuring your blanket tomorrow!
    Joanita @ Snickerdoodle Sunday

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you so much!! I feel honoured, that is a hugh compliment!

      Verwijderen
  13. Your blanket is beautiful and the edging looks perfect to me. I hope that you are feeling better,Have a great weekend and thank you for linking to the stash party. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I'm feeling much better, thank you!
      Nice to hear that you agree with the edging!
      Great weekend to you too

      Verwijderen