zaterdag 21 november 2015

LIEBSTER AWARD ( in pictures! )




Ik werd door Emily van het blog Casa Crea d'Emilia genomineerd voor de Liebster Award.
Kort samengevat is het een lijstje van persoonlijke vragen die van de ene blogger aan de andere worden doorgegeven.
Het gaat vooral om 'kleine', beginnende bloggers die gewaardeerd worden door de doorgever.
Met deze award vertel ik dus, net zoals mijn voorgangers, ietsje meer over mezelf.
En ik ga dat met fotootjes doen in plaats van met tekst...


I got nominated for the Liebster Award by Emily of the blog Casa Crea d'Emilia.
In short it means you get a list with personal questions to answer.
This list is given from one 'small' blogger to another to get a little more in the spotlights.
So today I'm going to tell you something about me, but instead of using words, I'm giving you these pictures...




1 Hoe is jouw gezin samengesteld?
1 Who lives with you at home?


2 Heb je huisdieren?
2 Have you got pets?

3 Heb je een grote voorrraad materiaal?
3 Have you got a big stash?


4 Welk project heeft jou het meeste tijd gekost?
4 Which is one of your biggest projects?


5 Omschrijf jezelf in 3 woorden.
5 Describe yourself in three words.



6 Wat wisten wij nog niet over jou?
6 What is it that we don't know about you yet?

- Ik eet graag zwarte chocola (liefst géén witte!)
- Ik ben een ochtendmens en ben slechtgehumeurd als ik te lang slaap,
- Ik haat het om hetzelfde te doen als iedereen, alleen voor het gemak,
- Ik ben niet goed in poetsen. Opruimen lukt wel, maar poetsen haat ik!
- Ik kom altijd en overal té vroeg, ik vind te laat komen onbeleefd.

-I love dark chocolate ( please no white chocolate )
-I'm up real early and I get moody when I sleep too long,
-I don't want to do what everyone else is doing, just because it's the easy way out. I hate that.
-I'm not good at cleaning... You won't see me clean very often, although I do tidy up now and then.
-I always arrive too early, I just want to be in time, I find it important and polite not to be late.




Dan is het nu mijn beurt om enkele anderen te nomineren!

Ik kies voor:
1 Ellen van https://haaksterretje.wordpress.com/
2 Denise van http://denisations.blogspot.be/
3 Lisa van http://liefslisa.nl/
4 Francis van http://haak-gelukjes.blogspot.be/
5 Caroline van http://plezierinhaken.blogspot.be/

Jullie mogen minstens 5 vragen beantwoorden van de lijst die je vindt op het blog van Emily!
Alvast bedankt! :-)




Sigrid x










18 opmerkingen:

  1. Super leuk en creatief gedaan en je hebt de award zeker verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sigrid,

    Leuk dat je de liebsteraward hebt geaccepteerd. En wat een leuk idee om alles in foto's te doen. Jou katten zien er echt schattig uit. Lekker vol in huis dus ;-). Een heel fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations for the award !
    Nice answers....
    Have a lovely weekend !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om het zo te doen Sigrid! Wat een prachtige katten heb je ;)
    Fijn weekend,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Nienke! Onze poezen zijn allemaal sukkeltjes die van zichzelf de weg naar ons gevonden hebben.
      Ik zou ze niet meer kunnen missen!
      Jij ook nog een fijne zondag!

      Verwijderen
  5. Wat leuk! Dankjewel.. ik heb een druk weekend met een verjaardag hier thuis, maar ik ga hier maandag zeker wat mee doen. Super! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om zo wat meer over jou te lezen en te zien, Sigrid!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je weer langskwam, Daphne,jij ook nog een fijne zondag!

      Verwijderen
  7. Die vragen heb je op een leuke en originele manier beantwoord. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te lezen en te zien wie de persoon achter het blog is! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen