dinsdag 24 november 2015

Starwall


Ik zag letterlijk sterretjes na al die kerstkaartjes en toch moest ik er nog één maken.
Een groot exemplaar voor tegen de muur.
Het werd er eentje van sterrenstof!

I was getting dinged after all those Christmas cards I crochetted!
(In Dutch we say: I was seeing stars. )
But I just had to make one more.
A big one, for walldecoration.
It's made of fabric!


Ik maakte ooit al eens onderzetters van stof, die vind je hier: 'onderleggers-made-of-t-shirts'.
Daar is mijn zus toen mee gaan lopen :-)
Maar deze ster wil ik graag zelf tegen mijn muur hangen met Kerst!

Some time ago I made trivets of fabric, you can find them here: 'trivets-made-of-t-shirts'.
My sister immediately took them along :-)
But this star I'm planning to keep, so I can enjoy it in the Christmas period.



Ik gebruikte hetzelfde patroon als voor de kerstkaartjes ( klik hier ).
En je ziet op de foto's, dat ik het niet kon laten om er wat vrolijke kleurtjes tussen te gooien :-)
(Hoewel ik vast van plan was om alleen natuurlijke kleuren te gebruiken!)

I used the same pattern as for my Christmas cards ( click here ).
And as you may notice on the pictures, I couldn't resist using some cheerful colours too :-)
(Eventhough I was seriously meaning to use only natural colours! )


En nu verder met de kerstcadeautjes en nog andere kerstversiering haken.
Hey, misschien maak ik nog wel een reuzegrote ster voor aan onze voordeur.
Eentje om het af te leren ;-)

And now on with crochetting Christmas gifts and other decoration.
Maybe I'll make a huge star for our front door...
One for the road then ;-)




Sigrid x




30 opmerkingen:

  1. Whooo wat een werk. Maar erg leuk resultaat. Daar zullen de ontvangers vast heel blij mee gaan zijn ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél mooi!!! ������������

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, de grotere ster aan de muur.
    Je kerstkaartjes zijn origineel, laat het maar gauw december worden dan kunnen we de kerstversiering boven halen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      Ja, hier is het ook nog wachten op Sint vooraleer de kerstversiering mag komen.

      Verwijderen
  4. Wat heb je een hoop sterren gehaakt, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaartjes.
    Als je heel de tijd hetzelfde patroontje haakt, kan ik wel begrijpen dat je afentoe eens een vrolijke kleur er wil tussen haken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hé, uiteindelijk was ik het wel wat beu eerlijk gezegd.
      Ben niet zo goed in lopende band-werk ;-)

      Verwijderen
  6. Ééntje voor aan de voordeur...? Een heel goed idee! Dat ga ik ook doen! Prettige week, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Sigrid,

    Wat een super leuke kaartjes. Echt een leuk idee. Misschien ga ik ook zoiets doen. Weer een goed idee erbij ^.^
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (Casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn :-) Wel eventjes werk, maar ik vind dat ik nog nooit zo'n toffe kaartjes had om te versturen, dus het is de moeite waard.
      Nog een fijne week, Sigrid

      Verwijderen
  8. Hi Sigrid, I love all of your colorful stars. Wishing you a wonderful week.
    Julie xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Having these stars as trivets is such a good idea! I like working with t-shirt-yarn but it makes my hands and neck hurt... i think I crochet too tightly...

    Take care
    Anne
    Crochet Between Worlds

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Anne,
      Just the same here, I get pain in my wrists when I crochet with t-shirt-yarn.
      But it's okay for small projects now and then.
      Thank's for stopping by!

      Verwijderen
  10. Wat zijn ze leuk!!! En wat goed dat je al met de kerstkaarten bezig bent.... Hier loopt het allemaal wat anders deze keer. Maar gelukkig zie ik een hoop inspiratie voorbij komen. Dank daarvoor.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Hopelijk loopt alles snel weer zoals je wilt!
      Groetjes!

      Verwijderen
  11. These are simply adorable and can be used not only during Christmas time but all year long!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely stars, they are certainly addictive, thank you for linking and have a great weekend. :)

    BeantwoordenVerwijderen