dinsdag 8 december 2015

Kerst-DIY - pomponnetjes van stof!


Soms verlies ik veel te veel tijd op Pinterest...
Maar ik vind er wél vaak fantastische ideeën!
Zoals deze pompon gemaakt van repen stof.
( Je vindt mijn pompon-pin met uitleg HIER )

Sometimes I get lost on Pinterest for hours on end...
But I do find the most fabulous ideas when that happens!
Like this cute pompon made of T-shirt-fabric.
( You can find my pin of this pompons RIGHT HERE)




Toen bedacht ik dat dit eigenlijk héél leuke kerstballen konden zijn!
En omdat we dit jaar toch AL onze versiering in de boom hebben gegooid, kunnen deze er ook nog wel bij :-)

Then I got the idea of using them as Christmastree-decoration!
And yes, for we had thrown all of our deco in the tree, these could go too :-)




Sigrid x



PS: Benieuwd naar wat ik nog allemaal pin? Kom dan HIER maar eens kijken!

PS: Curious what else I'm pinning? Come and see HERE!



16 opmerkingen:

  1. En zeggen, dat ik je nog deze namiddag op Pinterest gezocht, maar niet gevonden heb... Nee, nee...
    Groetjes, Marjan
    P.S.: Prachtige kerstboom! De tijd voor kerstmis vind ik echt mooi. Overal lichtjes, de mensen kijken een beetje weiniger triest en boos, kerstversiering, mooie etalages, voorvreugde op geschenkjes geven (en krijgen)...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Da's ook toevallig dan!
      En ja, de voorpret van Kerstmis is het leukste gedeelte hé.
      Groetjes x

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijke kerstboom heb je! Prachtig al die verschillende dingen door elkaar, maakt het juist gezellig! Leuk die pomponnetjes, ga ik onthouden ;)

    Groetjes Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, bedankt! Normaal wisselen we zo eens af: het ene jaar rood en wit, de andere keer, roze,paars en wit,... En nu vond onze dochter dat we alles er mochten in doen :-) En inderdaad, dat geeft een vrolijk effect :-)
      Groetjes x

      Verwijderen
  3. Mooie boom. Zucht....creatief zijn is toch leuk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt 'Unknown'! En bedankt om langs te komen op mijn blog:-)

      Verwijderen
  4. Zo eenvoudig en zo leuk.
    Ja pinterest is gewoon nog een hobby, daar raak je zomaar niet uit gekeken.
    Ik ga nu even niet bij jou kijken want anders is het zomaar bedtijd en ik wil nog wat afmaken.
    Maar ik kom vast nog een keer langs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt volledig!
      En fijn als je langskomt op Pinterest, ik ga jou ook opzoeken!
      Groetjes x

      Verwijderen
  5. Dat is wel een heel originele en vrolijke boom!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, bedankt! Normaal houden we het bij enkele hoofdkleuren, maar nu hebben we alles door mekaar gebruikt. En ja, het is eens iets anders :-)
      Groetjes!

      Verwijderen
  6. O wat zijn ze leuk! Verslavend he pintarest heb er ook last van...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh die zijn echt heel tof zeg! Leuk dat je ze bij Link Your Stuff plaatste!
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful fabric pom poms. I too can loose a ridiculous amount of time on Pinterest, there are just so many lovely ideas out there and pinterest makes it so easy to see them all!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. That's right Julia! And it's just something typical for creative people I guess.
      Thank's for stopping by at my blog!

      Verwijderen