donderdag 14 januari 2016

(P)inspiratie: 6 frisse lente-items om te haken in groen en wit!

Deze foto's zijn niet door mij gemaakt, de haakwerkjes zijn niet door mij gehaakt.






Ik snak al naar de lente! Jullie ook?
Daarom speurde ik rond op Pinterest en verzamelde deze prachtige blikvangers, die ik graag met jullie wou delen.

Wil je zien/volgen wat ik nog allemaal pin?
Klik dan hier!



I can't wait, I want spring! 
So I searched Pinterest and collected these wonderful items I wanted to share with you all.

Like to see/follow what else I'm pinning?
Just click!




Sigrid x



14 opmerkingen:

  1. Lente zou fijn zijn of echt winter, maar deze regen kan wat mij betreft gestolen worden ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Juist Wendy! En bij deze sneeuwt het hier...ik had beter gezwegen ;-)

      Verwijderen
  2. Oh lente haken leuk die eitjes zijn super. Was het al maar lente wat een rot weer. Haak eerst die lekkere warme deken maar af.

    Grtz
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi, ja, de deken moet ook nog af en zal nog van pas komen!
      Groetjes x

      Verwijderen
  3. Hey Sigrid,
    Leuk dat je zo'n pinspiratie doet, altijd leuk om weer andere ideeën bij op te doen. :-).
    Fijne vrijdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is weer eens iets anders hé, en had zelf ook nog wel nood aan extra inspiratie :-)
      Bedankt om weer langs te komen! x

      Verwijderen
  4. Ik kijk ook zo uit naar de Lente. Het kussen op foto nr 5 is erg leuk! Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hé, ik vind de kleur van dat kussen ook geweldig!
      Dat het gisteren sneeuwde hier, vond ik echter niet zo geweldig.
      Nog ietsje langer wachten op de lente vrees ik :(

      Verwijderen
  5. Oooh, how I'm waiting for spring, too!! Beautiful finds you made. I think my favorite is no. 4 ;-). Just yesterday I saw a wonderful green parrot in the trees outside, and today it's snowing :-(. Nevertheless a happy weekend, and thanks for your sweet comment! Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. No.4 is also my favorite ;-)
      Thank you for stopping by x

      Verwijderen
  6. Hoi Sigrid,
    Bedankt voor je leuke bericht op mijn blog. Uiteraard zal ik je ook volgen proberen regelmatig te reageren.

    Liefs en een fijn weekend
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fris en pril. Dat krijg je wel niet meer op tijd klaar - enfin, doch niet alles!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, dat krijg ik zeker niet meer klaar!
      Heb wel veel zin om eens een lampenkap te haken, maar dat wordt dan mijn eigen stijl denk ik. Groetjes!

      Verwijderen