woensdag 17 februari 2016

Happy swap!


Of ik na mijn eerste ervaring nog eens opnieuw zou meedoen aan een swap?
Ja hoor! Toch zeker als mijn swap-maatje Esther Van Orshaegen is! :-)

Dit vrolijke pakketje mocht ik ontvangen van haar!
Elk detail is zorgvuldig afgewerkt en alle kleuren perfect op elkaar afgestemd.
Zo'n mooie dingen...zucht...daar word ik happy van.
En ik weet niet hoe ze het geraden heeft, maar sinds ik een kind was, heb ik stiekem een voorkeur voor oranje!

De bloemtjesslinger ligt nu op het kofferdeksel van mijn auto, zodat mijn autootje ook al wat in lentesfeer is.
Het portemonneetje bevat al een beetje kleingeld voor de parkeermeter en mocht bij in mijn handtas.
De decoratie met het hartje hangt aan een nageltje in mijn keuken, want daar heb ik lichtgroene muren en een oranje deurmat, dus dat matcht!
En het kaartje hou ik nog even opzij... Misschien wordt het een boekenlegger, zo mooi...

Dankjewel, Esther!



Would I sign in for another swap after this experience?
Yes, I would! Especially if Esther Van Orshaegen was my swap-partner! :-)

I got these cheerful gifts from her!
Each detail is finished with care and all the colors match perfectly.
I can't help but smile when I look at these treasures.
And I don't know how she knew, but ever since I was little, I secretly love orange...!

The flowersling is now decorating the back of my car ( on the inside ofcourse ).
The little wallet already contains some coins for the parking lot.
The decoration with the heart is hanging in my kitchen, matching perfectly with my green walls and orange doormat!
I think I'm going to use the card as a bookmark... so pretty!


Thank you so much Esther!





Sigrid x




49 opmerkingen:

  1. Wat een mazzel met zo`n swap-maatje! Bloemen ketting is wel heel gaaf.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeer mooi sawppakket, mooie en warme kleuren. Tof dat het dan nog jouw kleur is.
      Groetjes
      Viviane

      Verwijderen
  2. Wat een prachtig pakket ...
    Zo mooi in die kleuren ...
    Geniet ervan ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal ik zeker doen :-)
      Jij ook fijne woensdag en nogmaals bedankt voor het organiseren van deze swap!

      Verwijderen
  3. Mooi gemaakt, je zal het maar ontvangen.
    En dat heb jij, geluksvogel die je bent.
    Veel plezier er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een feest om zoveel leuke dingen te ontvangen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such beautiful things to get in the swap.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, wat een mooi verrassingspakket! Geniet ervan!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh wat leuk zeg! Wat zul je daar blij mee zijn en vrolijk van worden iedere keer als je het ziet :D

    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, echt iets om vrolijk van te worden, keer op keer.

      Verwijderen
  8. Ik kan het best geloven dat je graag nog eens wil swappen. Wat een prachtige, zonnige cadeautjes. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, leuk hé, vond het ook zo'n zonnige lentesfeer hebben :-)

      Verwijderen
  9. Mary Kay!!! Dat bestaat nog!??? Toen ik "klein" was, was dat echt "in". Heeeeel mooi, dat pakje!
    Nog veel plezier ermee,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Sigrid,
    Wat ontzettend leuk om zoiets te mogen ontvangen. Heel erg leuk! Heerlijk voorjaars :-).
    Fijne woensdag nog.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig..., ja dat is een plaatje om te zien alles zo mooi bij elkaar passend!
    Lekker van genieten hoor, Ingrid..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kleuren, je bent verwend.
    Geniet van je pakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O wat een leuke swap ...daar wordt je zeker vrolijk van ...
    veel plezier van je swap ...
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! Wat een leuke spulletjes allemaal in vrolijke warme kleuren.
    Is echt een verrassingspakket om van te genieten! Super!

    Lieve groetjes,Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk pakket en zo toevallig oranje, of geloof je niet in toeval?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. That's really a happy swap! So colorful and pretty. Enjoy!
    Happy weekend greetings, Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk he die verwennerij! Ik mocht mijn swap-pakketje ook al ontvangen ook met hele gezellige hebbedingetjes. Die van mij gaat zondag op de post.
    Fijn weekend nog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je ook meedeed! Ben benieuwd naar jouw blogpost daarover :-)

      Verwijderen
  18. Oef ben ik blij dat het een geslaagd pakketje is ;-). Nogmaals hartelijk dank voor het jouwe. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oef ben ik blij dat het een geslaagd pakketje is ;-). Nogmaals hartelijk dank voor het jouwe. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een superleuk pakketje, vrolijk hoor. Ook ik doe graag weer mee een volgende keer ;)
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Congratulations for winning my link up weeks ago. Thank you for sharing.
    A New party is open at 9 in the morning. You are welcome to share again.

    BeantwoordenVerwijderen