woensdag 10 februari 2016

Ik S.W.A.P.-te mee met Atelier Valerie


Heb jij al eens geswapt?
Voor mij was dit de eerste keer!
Valerie van het blog 'Atelier Valerie' organiseert er eentje deze maand.
Mijn swapmaatje houdt van alles wat handgemaakt is, dus ik kreeg carte blanche.
Ik koos voor de romantische/vintage stijl die zo eigen is aan het blog van Valerie.

Ik maakte:
een gehaakte bloemetjessleutelhanger,
een boekenlegger van papier én haakwerk,
een gehaakt etuitje,
een notitieboekje ( met een eigen tekening op de cover ).
Ook stopte ik wat kraaltjes en knoopjes erbij, want mijn swapmaatje haakt zelf ook, dus kan ze daar vast iets mee doen.
En als toemaatje nog 2 specials die ooit bij Simply Haken zaten waar ik toch niks mee deed.
Ik verstuurde dit gisteren en ik hoop dat ze er blij mee zal zijn!


Have you ever 'swapped'?
This was the first time I entered a S.W.A.P.
Valerie of the blog 'Atelier Valerie' organised the swap this month.

My swapbuddy loves everything that is handmade so I was free to choose what I made for her.
I chose for some stuff in a romantic style, which is also the style of Valerie.

I made:
a crochetted flower key ring,
a bookmark of paper and crochet,
a tiny crochetted bag,
a little notebook ( on the cover I drawed a fantasy flower ).
I also added some buttons and beads, because my swapbuddy likes to crochet herself, so I think she can use these.
And last but not least I put 2 small crochet books in the envelope.
I sent it away yesterday and I really hope she'll be glad!






Sigrid x




28 opmerkingen:

  1. Superleuk pakketje, daar zal je swapmaatje vast heel blij mee zijn!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje, ik vond het moeilijk in te schatten of dit nu genoeg was of niet.
      Maar ik kon bezig blijven en het moest wel nog in een A4-envelop passen :-)

      Verwijderen
  2. Fantastisch wat jij maakte voor je swap maatje ...
    Ik ben blij dat jij er bij was ...
    Begin maart komt er een post waar je een linkje kan zetten ...
    Nog een fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Valerie :-)
      Voor jou ook een fijne woensdag,
      Sigrid
      (PS: Ik zal dan zeker een link plaatsen in maart, ik volg toch sowieso je blog!)

      Verwijderen
  3. Hey Sigrid,
    Wat leuk is het geworden. Echt gaaf. Ik was me vergeten op te geven, dus deze swap moest aan mij voorbij gaan. Achja, volgende keer beter. Erg leuk allemaal, denk dat ze er blij mee zal zijn ;-). Fijne woensdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er komen nog kansen genoeg om een keertje mee te doen ;-)
      Het is wel eens leuk om te doen, maar ook moeilijk om te bedenken en in te schatten wat de ontvanger leuk zou vinden.
      Fijn dat jij het alvast leuk vindt! x

      Verwijderen
  4. Zelf ben ik geen type om te swappen, maar ik vind dat je een heel mooi pakketje hebt gemaakt.
    En nu ben ik ook benieuwd wat jij gaat krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ik weet ook niet zeker of ik dit nog eens zou doen, maar wou het toch eens één keer proberen om erover mee te kunnen praten :-)

      Verwijderen
  5. Cute stuff !!!
    Have a nice day !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat pakje had ik ook graag gekregen... Ben benieuwd op datgene, dat jij krijgt!
    Groetjes,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw mooie spullen! Jaloers! En wat heb je het mooi ingepakt! Op zich al een kadootje!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk pakketje heb je ervan gemaakt!!! Daar is je swapmaatje vast heel blij mee!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk pakketje heb je gemaakt! Daar zal de ontvanger heel blij mee zijn! En prachtig verpakt, daar ben ik ook zo gek op. Ben benieuwd wat je terug krijgt ;)

    Fijne dag!
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, een beetje extra versiering met de verpakking is dubbel feest hé :-)
      En ik ben ook benieuwd :-)

      Verwijderen
  10. Wat een mooi Swapper de Swap pakketje! ook ik deed voor de eerste keer mee en doe zeker de volgende X weer mee.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh leuk dat jij ook meedeed, ik kijk uit naar je blogberichtje daarover :-)

      Verwijderen
  11. Wat een gezellige spulletjes. Daar zal de ontvanger inderdaad blij mee zijn. Ik doe ook mee met de swap...ben er nog druk mee in de weer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er doen veel mensen mee, zo te lezen! Ik ben benieuwd naar jouw pakketje!

      Verwijderen
  12. Thank you for sharing at my link up last week and congrats for being 2. most clicked link. A New party is open tomorrow morning at 8 o clock.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. These are really cute. I especially like the key chain! Thanks for sharing at Submarine Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen