zaterdag 21 mei 2016

Een winnares... en 3 W.I.P.'s!



Dankjewel voor de vele reacties die ik kreeg!
Dankjewel voor de felicitaties en de vriendschap hier in blogland!
Uit de vele reacties werd door het onschuldige handje van mijn dochter één naam getrokken:
And the winner is...
Margaret Rekers van 'Bit Of Color' !
Proficiat Margaret, jij koos voor de foamboot van Wickie voor het vrolijke peutertje van je vriendin.
Ik stuur je deze zo snel mogelijk toe, ik heb je mailadres zodat we de praktische kant kunnen regelen.

*********************************************************************************

Intussen haakte ik koortsig verder aan mijn bloementafelkleed.
Hieronder een kleurenexplosie als voorsmaakje:

I've been working feverishly on my tablecloth of flowers.
On this pic a color explosion as a foretaste:



Maar ik ben ook begonnen aan een zomerse shrug voor mezelf in crèmekleurig wit.

I also started to crochet a summer shrug for myself in a creamy white color.




En omdat een 'ongeluk' nooit alleen komt, haak ik ook aan de shawl voor de buurvrouw... :-)

You know the sayin 'It never rains, it pours'? So I'm also working on the shawl for my neighbour :-)




Have a nice weekend,

Sigrid x



30 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd aan de winnares!
    Ik wens je een goed (haak-)weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker druk aan het haken, veel plezier ermee/ervan.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepie voor Margaret...!
    Laat de zomer maar komen met zoveel kleurtjes op tafel, wow .. daar word je spontaan vrolijk van als je het nog niet was. Jij hebt haakwerk genoeg om steeds uit te kiezen. Dat kan de eentonigheid niet toeslaan! De steek van jouw shrug en die van de sjaal voor de buurvrouw zijn toch verschillend?
    Fijn weekend gewenst, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, de steken zijn verschillend van de shrug en de sjaal. Dus inderdaad variatie genoeg :-)
      Jij ook fijn weekend Elizabeth!

      Verwijderen
  4. Hello Sigrid,

    I love your new projects, especially the colourful table cloth in the making!

    Have a nice weekend,
    Ingrid xx
    Myfunkycrochet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Ingrid, That's my favourite project too :-)

      Verwijderen
  5. Hallo Sigrid,
    als ik dat zie, denk ik echt, dat jouw dag 36 uur heeft - op dat tafelkleedje ben ik al heel benieuwd!
    Prettig weekend,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat wou ik wel graag hoor, die 36 uur! Maar ik ben wel goed in elk moment te benutten dat ik kan haken :-)

      Verwijderen
  6. Hihihihi, je kunt niet zeggen dat je niets te kiezen hebt :-)) Leuke projecten!
    Van harte gefeliciteerd Margaret!
    Fijn weekend.
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Margaret :-).
    Wat een leuke projecten Sigrid. Mooie kleurtjes van je bloemenkleed, ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Heel leuk!!! :-).
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (Casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal mijn best doen op de bloemetjes zodat ik volgende keer wat meer kan laten zien hoor :-)

      Verwijderen
  8. Gefeliciteerd Margaret!!
    En wat ben je weer met superleuke dingen bezig Sigrid, volgens mij zit jij nooit stil, whahaha.

    Fijne avond nog!
    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Lola, ik kan niet zo goed stilzitten. Tenminste: ik kan niet neerzitten zonder te haken. Dus zelfs tijdens het eten, wou ik dat ik kon haken :-) hihi

      Verwijderen
  9. Gefeliciteerd Margaret !!!
    Wat leuke projecten !

    Nog een fijne zondag, lieve groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Tinne, jij ook nog een fijne zondag!

      Verwijderen
  10. Zo te zien weet jij wel wat doen!
    Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fijne en mooie projecten, waar je mee bezig bent! En voor Margaret: gefeliciteerd!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd, Margaret!

    En Sigrid, jouw WIP's zien er weer veelbelovend. Ben benieuwd wat voor moois het allemaal weer wordt...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Margaret! Dank je wel voor je inspiratie elke keer weer en voor jouw reacties op andere (en natuurlijk op mijn!) blogs! Je bent met een aardige diversiteit aan projecten bezig: van kleurrijk naar rustig naturel naar sprookjesachtig... ik ben benieuwd naar de eindresultaten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, da's lief gezegd!
      hmm, sprookjesachtig...zo had ik het nog niet bekeken, maar je hebt gelijk :-)

      Verwijderen
  14. O, wat leuk, Wat een verrassing. Het peutertje van mijn vriendin is over twee weken jarig. Leuk om hem dan met de Wickie Foamboot te verrassen. Ik ben benieuwd naar zijn glunderende gezicht als hij dit cadeautje ziet. Dank je wel.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vergat helemaal om ook een reatie te geven op jouw haakwerk. Wat een verschillende haakwerken heb je op je haaknaalden staan. Het bloemenkleed vrolijk gekleurd, de shrug rustig en dit stuk ziet er al prachtig uit. En met de groene omslagdoek ga je jouw buurvrouw vast blij maken.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen