zaterdag 14 mei 2016

Starting something new + GIVE AWAY


Er ligt nog een project dat bijna af is en er ligt garen klaar voor een sjaaltje voor de (schuin-over-)buurvrouw, maar toch kon ik het niet laten om hiermee te beginnen :-)
Een zomers bloementafelkleed!
Veel werk, maar het haakt fijn want je haakt de bloemen meteen aan elkaar vast en je haakt snel door om weer een nieuw kleurtje te kunnen gebruiken.
Ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen..., maar eerst: een GIVE AWAY!


There's a crochet project that's almost finished and there's yarn waiting for me to start with a summer scarf for my neighbour...
Still I couldn't resist starting with this summer project:
a tablecloth of flowers!
Lots of work, but so much fun!
You can easily join the flowers as you go and now I'm familiar with the pattern, it works faster and faster. 
I'll share more pictures next time, as the project grows, but first I've got a give away.
I'm sorry to tell you that it's only for Belgium and The Netherlands, due to shipping costs.





Een GIVE AWAY om al mijn lieve lezers te bedanken!
Ik ben superblij dat ik na ruim 1 jaar op Facebook de kaap van 500 likes heb bereikt en op Bloglovin 140 volgers heb gekregen...
Maar nog het meest gelukkig word ik van al die fijne reacties van jullie, telkens opnieuw, dankjewel!

Hoog tijd dus voor een cadeautje!

Je kan kiezen tussen 2 prijzen:
1 - Voor diegenen die hun (klein)kind willen verrassen heb ik een foam boot van Wicky De Viking om zelf in mekaar te steken. Hij kan echt drijven dus hij kan mee in het (zwem)bad!
( Studio 100, winkelwaarde € 16)

2 - Voor diegenen die graag zelf iets breien of haken, heb ik 2 dikke bollen garen van samen 500 meter looplengte
( 2 x 200g, acryl ).

Wat moet je doen om kans te maken?
Ofwel volg je mijn blog via Bloglovin.com,
ofwel like je de facebookpagina van KatKatKatoen
(Ben je zowel volger op Bloglovin als liker op facebook, dan maak je dubbele kans.
Gelieve dit te vermelden in je reactie...)

Laat hieronder (of op mijn facebookpagina) een reactie achter met daarin vermeld welke prijs je graag zou winnen.

Zaterdag 21 mei maak ik de winna(a)r(es) bekend!

- Enkel voor Belgische/Nederlandse lezers, ivm de verzendkosten, sorry! -


Dankjewel!

Sigrid x



40 opmerkingen:

  1. Je bloemen lachen ons tegemoet vol belofte van de aankomende zomer, mooi!
    Ik lees en zie je graag en wil jou bedanken voor je lieve reacties op mijn blog en op de reacties bij jouw blogberichten. Ik wens je nog veel plezier toe.
    Ik doe graag mee voor het garen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief en fijn om te lezen ;-)
      Is genoteerd!

      Verwijderen
  2. Leuk idee dat bloementafelkleedje.
    Ik heb meteen je facebookpagina geliefd en ben wel ge√Įnteresseerd in de bollen wol.
    Succes met je blog en fb, ik hoop dat je aantal volgers snel zal groeien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hartelijk bedankt Ilona! Fijn dat je meedoet!

      Verwijderen
  3. Wat een leuke give away. Ik volg op fb (geliked) en op bloglovin. Ik zou heel graag de wol winnen ūüėČ
    Groetjes Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi zijn je bloemen geworden en wat heb je ze lief gefotografeerd.
    Wat gaaf zo'n give away, Ik zou wel voor de bollen wol willen gaan.
    Ik ben je met liefde gaan volgen via bloglovin
    Fijne dagen
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Manon, blij dat we mekaar hebben leren kennen hier in blogland :-)

      Verwijderen
  5. Bollen wol!? Hmmm: bij bloglovin' en facebook heb ik je al lang "geliked"... Maar het enige adres, op dat ik in Belgie kan teruggrijpen, is dat van mijn ouders... Telt dat ook?
    Prettig weekend,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk telt dat ook, Marjan! Fijn dat je meedoet ;-)

      Verwijderen
  6. Huh, ik dacht dat je al veel langer blogt, zo voelt het tenminste, kun je nagaan hoe vertrouwd je blog aanvoelt. Maar 1 jaar is ook al heel wat, gefeliciteerd!
    Ik doe graag mee voor de bollen garen, daar weet ik wel raad mee :-)
    De bloemen zien er trouwens heel chique uit, mooie klus!
    Fijn lang weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een mooi compliment, Angélique, dankjewel!

      Verwijderen
  7. O, ik zal trouwens even een link delen op mijn blog, dan kunnen misschien meer mensen je vinden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Sigrid,
    Wat grappig dat je nog maar 1 jaar blogt, lijkt veel langer hihi. GEFELICITEERD!!!!!!!! Wat een leuke give-away. Ik doe graag mee voor bolletjes wol. Erg leuk. Ik wil vandaag zelf nog een blogberichtje plaatsen (als ik eraan toe kom), dus dan zal ik even een linkje delen. Fijne dag en een fijn pinksterweekend.

    Lieve groetjess,
    Emily
    (Casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zal mooi worden. Leuk dat kleurenverloop. Ik snap dat je daar mee moest beginnen. Elke bloem wordt weer een verrassing.
    Ik wil graag meedoen met je give away en ga dan voor de wol.
    Ik zit niet op facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wist wel dat jij dat ging begrijpen,Corrie! Geeft niet van Fb, ik doe ook niet mee met Instagram, Twitter, en al die dingen, Fb en Pinterest lukken nog net ;-)
      Je deelname staat genoteerd!

      Verwijderen
  10. Your tablecloth of crochet flowers is going to be a deliciously colourful delight!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Kim! I wish it was already finished so that it could cover my old garden table :-)

      Verwijderen
  11. Ben benieuwd naar je kleed ziet er veelbelovend uit! Leuk dat je een give away doet om je jubileum te vieren. Ik doe niet mee, heb wol genoeg maar je maakt er vast iemand blij mee! Groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige bloemen die je maakt. Vooral de kleuren maken ze nog specialer. Leuke actie die je doet als give away, maar heb eveneens een zeer grote voorraad waardoor ik het anderen met liefde gun!

    Fijn weekend, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oké, toch bedankt voor je altijd fijne reacties Tinne!

      Verwijderen
  13. De eerste bloemen voor jouw bloemenkleed zijn mooi en vrolijk. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat en naar het materiaal waar je mee werkt.
    Gefeliciteerd met eeen geslaagd jaar op FB en met jouw blog. Het is fijn dat zoveel mensen je met plezier volgen. Leuk dat je dit viert met een giveaway. Ik waag een kans voor de Wicky boot voor de vrolijke peuter van mijn vriendin.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Margaret. Ik maak de bloemen met verschillende soorten katoen die ik nog had: Scheepjes Larra, Schachenmayer Sun City ( het citroengele hartje ),...en goedkoper garen van Action en Wibra zit er ook tussen.
      Wat lief dat je iets kiest voor het kindje van je vriendin! Je deelname staat genoteerd!

      Verwijderen
  14. Aww...so pretty!

    I would love for you to share this with my Recipes, Crafts, Tips and Tricks Facebook group: https://www.facebook.com/groups/pluckyrecipescraftstips/

    Thanks for joining Cooking and Crafting with J & J!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je mijlpaal, dat er nog maar veel mogen volgen!
    Leuk bloemenkleedje! De zomer oo tafel!
    Alhoewel Wickie veel jeugdherinneringen oproept en ik verslaafd ben aan wolletjes, laat ik je giveaway aan me voorbij gaan :-)))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooeeeh wat een leuke give-away!!! Ik ga je meteen volgens op fb :D

    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn Lola :-) Ik ga jou ook zoeken op FB dan!
      Wat wil je graag hebben als je wint, de wol of de boot van Wickie?

      Verwijderen
  17. dag Sigrid,
    op een steenworp wonen wij van elkaar, ik ben superblij dat jij volger geworden ben van mijn blog,
    doe graag mee aan je giveaway, 2 bolletjes wol kunnen er zeker nog bij
    groetjes
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn :-) Blij dat er toch nog wat meer hakende bloggers uit Belgi√ę zijn, en dan nog zo kortbij: super!
      Je deelname staat genoteerd!

      Verwijderen
  18. Deze blogpost van jou is helemaal aan me voorbij gegaan! Las het in je nieuwste bericht over de prachtige poef! Ik wil wel een gokje wagen voor de bollen wol zou ze wel kunnen gebruiken in mn granny blanket, want ik red het denk ik niet met mijn voorraad acryl haha! Bedankt voor het organiseren! Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Da's waar, jij zou het direct kunnen gebruiken, staat genoteerd!

      Verwijderen
  19. The doily is so pretty.
    Thanks for sharing at Cooking and Crafting with J & J.

    BeantwoordenVerwijderen