maandag 2 mei 2016

Zonneschijn in een envelop!


Sinds ik begonnen ben met bloggen, heb ik veel nieuwe mensen leren.
Een aantal medebloggers zijn intussen echte 'blogvriendinnen' geworden.
Zo ook Ageeth.

Ageeth heeft een prachtig blog, getiteld 'Ogenzalf'.
En ze maakt die titel ook helemaal waar met oogstrelende foto's...



Vorige week kreeg ik post van haar.
Post waardoor ik weer kon glimlachen, want het was net mijn dagje niet.
Een mooie envelop met daarin een papieren zakje met allerlei kleine, fijne spulletjes.
Een snoezige postkaart met een kat erop, een lekker zakje thee, zaadjes, stickertjes, leuke prentjes...
Een zelfgestempeld labeltje, een fleurige sticker op het plastiekje, een mooi papiertje en een zilveren draadje rond het zakje thee...
Kleine details die het uitpakken een feest maakten.

Dankjewel Ageeth!!



Sigrid x



PS: Vorige week vertelde iemand mij dat mijn blog nogal traag laadde.
Hebben jullie daar ook last van? Laat het me weten, dan probeer ik dat op te lossen.
Thank's!


24 opmerkingen:

  1. Fijn he, zulke post! Daar word je blij van.Geen last met jouw blog hoor, alles laadt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke verwwenpost en zo te lezen kwam de post precies op het goede moment.
    Misschien heeft de traagheid iets te maken met de veranderingen bij Blogger. Ze zijn er bijv. mee bezig om alle blogs niet meer via http maar via https te laten lopen. Meer blogs hebben last van traag laden.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou best kunnen Margaret, goed dat je het vermeldt.

      Verwijderen
  3. Wat leuk dat je de post in het voetlicht zet, dank je wel!
    Ook ik heb geen last met je blog. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O dat is lief en mooi dat het op een heel juist moment kwam ;-)
    Ik heb ook geen last van moeilijk laden van jouw blog, zal er op letten de komende tijd.
    Liefs van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om zulke post te ontvangen. Ze heeft er veel liefde in gestopt.
    Ik heb geen last met je blog hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aan de meeste reacties te zien is er geen last, dus zal het probleem misschien bij die ene persoon liggen. Enfin, ik ben wel opgelucht hoor! Want als je zo'n virus hebt ofzo... Ik weet niet eens hoe ik dat moet oplossen :-)

      Verwijderen
  6. Dat zijn dan letterlijk de kleine dingen die het doen op zo'n dag.
    Ik heb hier ook geen problemen met het laden van je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief! En op het goede moment. Toeval bestaat niet!
    Lieve groetjes,
    Sandra
    P.S. Hier geen laadproblemen. Ging zoef-zoef :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat het zoef-zoef ging :-)
      En die 'toeval bestaat niet' heb je me nog eens een keer verteld :-)
      Ik moet het nog gaan geloven ook!
      Bedankt voor je reactie Sandra!

      Verwijderen
  8. Wat een lieve post! Ik ga op haar blog kijken. En nee, ik heb (op mijn mobiel) geen last van een traag ladend blog bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fijne post. Ik heb ook geen last met het laden van je blog. Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief dat je zulke post gekregen hebt! Maakt je hele dag weer goed ;)
    En nee.. ik heb ook geen laad problemen met jouw blog!

    Groetjes en een fijne dag,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awh, wat een ontzettend lieve post zeg! Echt supersnoezig en super dat het precies op het goede moment kwam. Daar fleurt je hele dag van op hè? :)
    Ik heb ook geen last van een traag ladende blog hoor.

    Fijne avond!
    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n brief is altijd welkom! Het kan een saaie dag helemaal opfleuren!
    Prettige dag,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo fijn, aandacht per post! En al helemaal als het onverwacht is! Dat iemand de tijd neemt om zoiets liefs voor je samen te stellen, ik geloof zeker dat dat goed doet. Geniet ervan! X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. How nice! Bloggers are the best.
    Amalia
    xo

    BeantwoordenVerwijderen