zondag 17 juli 2016

Candy Crush


Naast mijn haakverslaving heb ik nog een paar verslavingen...
Ik durf ze niet allemaal op te noemen :-)

Eéntje ervan is Candy Crush spelen.
Ik zit aan level 1.475... dat zegt genoeg zeker?
Ik weet het, het is niet echt hip meer.
En het is zelfs beschamend, want ... ik lachte mijn man altijd uit als hij achter de computer racespelletjes zat te spelen.
En nu zit ik daar zelf te vloeken als ik nog 2 zetten moet doen en ik heb er nog maar eentje.
Of ik roep luid "Yes!" als ik het toch nog nipt haal.

Omdat ik zonder sleutelhanger zat, haakte ik een paar Candy Crush-snoepjes.
De kleurenbom, een gestreepte en een rood 'boontje'.

Ik zou graag nog wat babbelen tegen jullie, maar ik moet gaan nu.
Kijken of mijn levens al aangevuld zijn ;-)


I'm not only addicted to crochet...
I've got a lot of addictions, but I'm not going to tell you everything :-)


One very strong addiction is playing 'Candy Crush'.
I'm now on level 1,475... that means: obvious addicted!

I know, it's not really 'cool' anymore.
I'm even quite ashamed about it... because I always laughed at my husband when he was playing some race games on our computer.

And now I'm yelling when I don't reach the next level and also yelling if I do reach the next level.
Because I didn't have a key ring anymore, I made some Candy Crush-candy...
Don't ask me how I did it, I just tried something out.

I'd love to stay a little bit longer to chat with you but I gotta go now... I gotta... check if I have enough lives to tackle level 1,475 ;-)






Sigrid x


P.S.: Heb jij ook zo'n favoriete game?
Have you also got a favourite game at the moment?

P.S.: Net ontdekt dat ik niet de enige ben; op dit blog haakte iemand de personages van Candy Crush:
I've only just discovered that I'm not alone, on this blog somebody crochetted the girl and man from Candy Crush:
philaeartes.wordpress.com





35 opmerkingen:

  1. Dat is een zonde die je op durft te biechten;-) Ik speel geen games. Dat is deels zelfbescherming, want ik kan nogal voor dingen gaan.
    Ik vind je sleutelhangers leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, klopt Ageeth ;-)
      En goed van je, die zelfbescherming.

      Verwijderen
  2. Heerlijk om te lezen en te zien, erg leuke sleutelhangers! Ik weet zeker dat ik er ook "verslaafd" aan zou raken, dus ik ben er niet aan begonnen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweet & funny, good idea! Happy Sunday :-)
    Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Begrijp ik, je hebt gelijk hoor!

      Verwijderen
    2. Maar mijn zonen (21 en 19) spelen wel Pokemon Go :-(
      Ok, ik vind het niet schitterend, maar daarvoor gaan ze vrijwillig (zelf twee of drie keer per dag - wat een wonder) naar buiten en lopen een rondje door het dorp!

      Verwijderen
  5. Hey Sigrid,
    Hihi, wat een leuke candy. candy crush heb er wel van gehoord maar heb het nooit gedaan (wauw, volgens mij heb ik onder een steen gelegen, want iedereen speelde het hihi) Ik speel eigenlijk geen enkel spelletje, en dat terwijl al mijn broers en de vriendin van mijn ene broer druk bezig zijn met pokèmon. haha. Ik ben te druk met haken, boeken lezen en fietsen denk ik haha. Veel plezier met het spelen hihi ;-)
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, maar lezen, fietsen en haken is eigenlijk véél nuttiger hé Emily, dus je doet dat goed!
      En trek het je niet aan van onder die steen te liggen, want ik lag daar ook, heb Candy Crush pas vorig jaar ontdekt ofzo :-)

      Verwijderen
  6. Hahaha, zo leren we eens een andere kant van je kennen. :-) Mijn Candy Crush verslaving ligt al weer even achter mij, al ben ik nooit zo ver gekomen als jij. De laatste tijd heb ik veel 1010! gespeeld en Angry Birds RIO, bij die laatste ben ik helaas door de levels heen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, 1010! speelt mijn man nu ook!
      Jammer van Angry Birds, kunnen ze niet méér levels maken??!
      ;-)

      Verwijderen
  7. Ik denk dat iedereen wel een of ander verslaving heeft ......
    Je sleutelhangers zijn leuk....
    Groetjes Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha is het verstandig sla ik mijn verslavende spel aan jou vertel...?! ;D nou vooruit: Gummy Drop
    Als je eenmaal doorhebt wat de bedoeling is, dan is het zeeeer verslavend
    Leuke sleutelhanger ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, bedankt! Als ik ooit aan het einde van Candy Crush ben, dan ga ik Gummy Drop toch eens bekijken hoor... :-)

      Verwijderen
  9. Hoi Sigrid nou ik doe mee hoor. Het enige spel wat ik doe, uit zelfbescherming. Zeg altijd als ik al die uren candy crush uitbetaald zou krijgen. Gelukkig is haken verslavender.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja, dat zouden veel werkuren zijn hé, die van Candy crush, hihi.
      Ja, gelukkig is haken het allerleukste.

      Verwijderen
  10. Aaaahhh, Candy Crush. Toen ik elke dag 3u op de trein zat, speelde ik dit ook wel eens ;-)
    Je sleutelhangers zijn wel grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat snap ik, zo lang op de trein...dan moet je ergens mee bezig kunnen zijn hé.
      En dat is iets makkelijker mee te nemen dan een haakwerkje :-)

      Verwijderen
  11. Ik heb het wel een tijd gespeeld, maar ben afgekicked, heb het zelfs een tijd terug verwijderd (met nog wat van dat soort spelletjes) omdat ik het nooit meer speelde. Nu speel ik vaak Catan op mijn tablet (grappig: soms met een Sigrid, maar daar is het een... oud mannetje, hihi) Leuke sleutelhangers heb je gemaakt! Ik ben ook aan een nieuwe toe, maar weet nog niet wat het moet worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, Sigrid het oude mannetje!
      Mijn naam komt uit Noorwegen dacht ik, mama koos hem uit een bekend boek "Kristin Lavransdochter' geschreven door Sigrid Undset. :-)
      Groetjes!

      Verwijderen
  12. I admit that I still play Candy Crush sometimes. These are cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, je bent heerlijk eerlijk!
    Ik speel nooit een game, ik heb er gewoon helemaal niks mee.
    Meer een doe mens hè.., of lezen ...
    Je sleutelhangers zien er in elk geval vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh lezen doe ik ook graag hoor!
      Maar dat doe ik 's avonds want ik val na een hoofdstukje of 2 altijd in slaap :-)
      En ja, die games, eigenlijk is het ook wel wat tijdverlies.

      Verwijderen
  14. Candy Crush, wie kent het niet :-)) Ontzettend leuk spel, maar soms ook o ... zo ... frustrerend!
    Speel jij maar lekker door, doe ik ook. En zou het haast vergeten, maar jou haaksels zijn eveneens top!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Tinne ;-) Veel geluk met de volgende level :-)

      Verwijderen
  15. These are so cute!

    Thanks for joining Cooking and Crafting with J & J!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is really cute.
    Thanks for sharing it at Cooking and Crafting with J & J.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I've never tried Candy Crush but these are cute :-)
    Amalia
    xo

    BeantwoordenVerwijderen