dinsdag 30 augustus 2016

One Lovely Blog Award


Ik probeerde mezelf typerend te tekenen :-)


Marjan van het blog "Atelier Marie-Lucienne" verraste mij door me te nomineren voor het 'One Lovely Blog Award'! Dankjewel Marjan, wat lief dat je aan mij dacht!
Voor diegenen die haar blog niet kennen, er staan heel duidelijke foto-tutorials op haar blog en je vindt er kleurrijke en originele haakwerkjes! De moeite waard!



De regels van het "One Lovely Blog Award" zijn:

- Vermeld van wie je het award kreeg,
- Deel de regels,
- Deel 7 dingen over jezelf,
- Nomineer max. 15 blogs en laat hen weten dat ze genomineerd werden.





7 dingen die mijn bloglezers (misschien) nog niet weten over mij:



- ik haat shoppen (behalve in tuincentra of wolwinkels natuurlijk! - zie tekening - )

- ik ben verslaafd aan chips ( zout, paprika, pickles, bolognese, whatever... )

- ik heb geen geduld om een bol garen te ontwarren, maar wel om een hele deken te haken

- ik ben vlug ontroerd, zoals bv: water in mijn ogen door een kinderprogramma, of traantjes door 2 zinnetjes van een liedje...

- ik heb een diploma regentaat om les te geven aan 12- tot 15-jarigen ( Plastische Opvoeding en Engels )

- ik praat tegen mijn katten ( en ze praten terug! )

- ik onthou vlugger een nummerplaat dan dat ik het merk van een auto kan onthouden... ( Vaak maak ik ook woorden van de letters op de nummerplaat die passen bij de bestuurd(st)er, hihi. )



Blogs die ik wil nomineren ( Ik gebruik ze alle 15 en dan weet ik er nòg meer hoor!):

1 Daphne van "Haak & Maak", met haar frisse, nette haakwerkjes,
2 Barbara van "Zomaar een dag", met haar vrolijke en creatieve blogberichtjes,
3 Ageeth van "Ogenzalf", met de oogstrelende en originele foto's,
4 Elizabeth van "Busy Bessy Creatief", met haar haakwerk in een zalige, landelijke omgeving,
5 Emily van "Casa Crea d'Emilia", met haar jeugdige haaktalent en creatieve mama,
6 Sofie, van "Fie bakt, haakt en naait", met haar zeer leesbare teksten, over haken én bakken,
7 Manon van "Haak en Pen", met een interessante mix van koken, haken en andere creativiteit,
8 Micheline van "Kruissteekmieke", met haar gezellige handwerkverhaaltjes,
9 Edith van "Mijn creatieve passie", die werkelijk van álles iets kan maken,
10 Valerie van "Atelier Valerie", een blog vol  schitterende, romantische en brocante haakwerkjes,
11 Jeanette van "Hip en Kleurig", met haar fantastische en inspirerende foto's,
12 Sandra van "Beautiful Boardwalk", met haar humoristische verhalen en prachtige foto's,
13 Carolien van "Coupe Woolly", die haar knappe, gehaakte knuffels op haar blog laat vertellen,
14 Marijke van "Zusjeknus", met fantastische gehaakte kleren en een mooi blog om naar te kijken,
15 Angélique van "Made With Love By Angelique", barstensvol met lieve, creatieve m(h)aaksels.




Groetjes,
Sigrid x



38 opmerkingen:

  1. Leuk, en vooral dank je wel voor de eervolle erkentenis! Ik zie wel of ik de tijd vind om andere blogjes 'te nomineren'. Want het nieuwe schooljaar staat voor de deur, hé!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, daar dacht ik ook net aan! Het is niet dringend, je ziet maar ;-)

      Verwijderen
  2. Hallo Sigrid,
    dankuwel! Shoppen doe ik ook niet graag en met katten kan je heel goed diskuteren, alhoewel, die weten het altijd beter! En nu moet ik al die blogs bezoeken, die ik nog niet ken...
    Veel haakplezier deze week,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, dat klopt, die poezen weten het altijd beter :-)

      Verwijderen
  3. Wat een geweldige tekening!! En leuk om zo wat meer over je te weten te komen!
    Fijne avond en groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nienke! Jij had die award ook verdiend hoor, ik zet je op de lijst voor de volgende keer!

      Verwijderen
  4. Tjonge Sigrid, wat een eer,
    Ik wist niet dat je zo leuk kon tekenen, ik doe het je niet na
    En die bol ontwarren, die herken ik, ik word er wild van!! Heb gelukkig een vriendin die daar engelengeduld voor heeft.
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan, ik wou je nog een berichtje sturen ivm de nominatie, maar nu weet je het al hé :-)
      ps: Wat betreft je vriendin met het engelengeduld, die mag zeker eens langskomen bij mij ook, hihi!

      Verwijderen
  5. Wat leuk om zo van je te lezen en bedankt voor je nominatie.
    Ik vind de tekening die je van jezelf maakte geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Sigrid,
    Wat super gaaf dat je mij hebt genomineerd. Echt super leuk, dankjewel. Even een vrolijk lichtpuntje deze avond aangezien ik net terug ben van een bezoekje aan mijn oude stageplek. 2 cliënten zijn er overleden in de paar weken dat ik er weg ben, 1 cliënt vandaag zelfs. Dankjewel voor de positiviteit van deze avond :-).
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei, arme Emily! Wat triest...
      Deze award geef ik je met veel plezier, je verdient het, maar doe maar rustig aan hoor, niks is dringend.
      x

      Verwijderen
  7. Wat een geweldige tekening!
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jonneke, volgende keer nomineer ik jouw blog er zeker bij!

      Verwijderen
  8. Gefeliciteerd! En wat een gave tekening heb je gemaakt, je hebt echt talent joh!
    Leuk om jouw bijzonderheden te lezen; ze zijn mij ook niet helemaal vreemd :)
    En bedankt voor de award die je door gaf; ik ga er even goed over nadenken!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elizabeth :-)
      Ik kijk er al naar uit om jouw blogpost te lezen ;-)

      Verwijderen
  9. Lieve Sigrid ... Bedankt om mij een award te geven ...
    En jij natuurlijk ook gefeliciteerd met jouw nominatie ...
    Zo leuk om te lezen dat je mijn blog schitterend vind ...
    Wat ik trouwens van de jouwe ook vind hoor ...
    Binnenkort lees je wel iets op mijn blog ...
    Ik wens je nog een fijne zonnige woensdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Valerie, bedankt voor jouw altijd leuke commentaar op mijn blog!

      Verwijderen
  10. Gefeliciteerd met de award. Mooi stukje erkenning.
    Echt een gave weergave van jezelf. Zo zie je in één oogopslag waar jij gek op bent.
    En dan ook nog al die nieuwe feitjes om jou een beetje te leren kennen. Leuk.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. pracht van een tekening, als je zo goed kan tekenen moet je er meer mee doen, kaarten maken of iets dergelijk, zou deze zeker kopen, ga eens kijken bij http://ing-things.nl/product/gone-knitting/, heb daar dit kaartje gekocht, laat je inspireren
    dikke proficiat , zker deze nominatie waard
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk idee Micheline, ik ga zeker eens kijken...
      En dankjewel!

      Verwijderen
  12. Congratulations, Sigrid! You're more than deserving of this award. And I think I could spend all day checking out the blogs you've nominated!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met deze nominatie! Wat een fantastische tekening maakte je! Echt geweldig! Leuke 'weetjes' heb je gedeeld hihihi!
    En... Heel, heel hartelijk bedankt voor jouw nominatie, ik voel me vereerd x
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en graag gedaan Sandra!
      Ik geniet altijd van jouw tekstjes en foto's dus die award heb je dubbel en dik verdiend :-)

      Verwijderen
  14. congratulations, Sigrid!

    Lovely drawing and nice to read about you!! :)

    Ingrid xx
    Myfunkycrochet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk dat Marjan je voor deze award heeft genomineerd. :-)
    Je tekening is super leuk gemaakt. Dat kan ik niet hoor. Waar is de tijd dat ik P.O. kreeg. :-)
    Ik moest wel lachen toen ik je 7 dingen las die we nog niet weten over jou. Ik herkende mij in een paar van deze dingen. ;-) Soms doe ik dat in de auto ook, van elke nummerplaat een woord maken. :-) Ik denk soms dat Kim (mijn lieve man) dan wel een beetje zot wordt van mij. :p

    Zo lief dat je mij hebt genomineerd. :-) (super leuk hoe je van ieder blog zo een klein samenvatting hebt gemaakt)

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk Sigrid!!
    Ik was op vakantie, maar zal proberen vandaag ook een bericht op te stellen!!
    Wat een leuk lijstje heb je! Ik vind nummerborden ook leuk om te bekijken: ik kijk altijd of er een grappige tussen zit hihi En katten... Alle dieren kun je mee praten toch: heerlijk juist!!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, benieuwd naar jouw lijstje van 7 dingen ;-)

      Verwijderen
  17. Gefeliciteerd! Leuk zeg!
    Geniet ervan!

    Is ook een leuke blog om te lezen!

    Liefs
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Diana! Jouw blog had ik ook nog willen nomineren, hoor, dat is dan voor volgende keer :-)

      Verwijderen
  18. Dank je wel voor het compliment, ik voel me vereerd dat je mijn blog leuk vindt :-)
    Ik laat de award aan mij voorbij gaan, al vind ik het heel leuk om jouw weetjes over jezelf te lezen (mooie tekening trouwens!). Eigenlijk weten mijn volgers ook niet zoveel over mij (denk ik) .... hm, misschien daar wel een keer wat aan doen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oké Angélique, misschien alleen de weetjes dan :-)

      Verwijderen