zaterdag 27 augustus 2016

Thankful



Sommige mensen doen nèt dat beetje méér voor je.
Ze geven oprecht om hun klanten of patiënten en doen hun job met hart en ziel.
Het is voor zo iemand dat ik dit mandje van vlastouw en katoen haakte.
Een gehaakte 'dankjewel' recht vanuit mijn hart.

Een 2de gemeende dankjewel richt ik aan de FB-groep 'Crochet Friends'.
Een superleuke haakgroep met een heel positieve uitstraling.
Ik won er onlangs een heerlijk haakpakket met 4 bollen garen (!), een vrolijk haaketui en mooie labels ( zoals het labeltje op dit mandje ).

En dan ben ik ook nog erg dankbaar voor de nominatie door mijn blogvriendin Marjan van Atelier Marie-Lucienne, (hierover volgende keer meer...),
...
dankbaar voor de nieuwe volgers op mijn blog,
...
voor het harde werk van mijn ventje ( die het plafond van de woonkamer schildert op dit moment ),
...
en voor de plezierige avond gisteren ter ere van de 11de verjaardag van onze dochter...


Some people really care.
They don't just do their job, but they do that little bit more.
I wanted to thank someone like that from the bottom of my heart,
that's why I made this basket from rope and cotton.


A second 'thank you' goes to the Facebook group 'Crochet Friends'.
Their are so many kind and friendly people overthere...
Recently I won a contest in this group and got a fabulous present : some skeins of yarn, and more crochet stuff, like the beautiful little label on this basket...


A big thank you to my friend Marjan from the blog 'Atelier Marie-Lucienne' for nominating me.
You'll hear all about it next time...
...
Thank you new followers,
...
Thank you my dear husband (who's painting the ceiling right now),
...
Thank's for the lovely evening yesterday on the 11th birthday of our daughter...




Dankbare zucht,
A thankful sigh,

Sigrid x






30 opmerkingen:

  1. Hey Sigrid,
    Wat een mooi blogbericht. Er zijn altijd heel veel dingen om dankbaar voor te zijn. En ik wil jou bedanken voor je inspiratie die je op je blog geeft en dat je een trouwe volger bent van mijn blog. Daar plaats je altijd een lief bericht, dus probeer ik dat ook altijd bij jou te doen.
    Een heel fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Emily! Ik ben blij jou te hebben leren kennen en hoop dat we samen nog vele jaren blog- en haakplezier zullen hebben :-)

      Verwijderen
    2. Daar ga ik wel vanuit Sigrid, het is leuk om een hobby te kunnen delen met mensen zoals jij. Misschien wel niet dichtbij fysiek, maar wel altijd via onze blogs. En daar ben ik heel erg blij mee :-).

      Verwijderen
  2. Wat een super leuk mandje .....en gefeliciteerd met dochter...en een super weekend gewenst...

    Liefs Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sigrid
    Jou wil ik ook bedanken voor je heerlijke blogberichtjes en alle mooie dingen die je daarop zet.
    Je verdient het om genomineerd te worden.
    Fijn weekend
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een lief compliment!
      Dankjewel Manon, ben blij dat ik je blog ontdekt heb!

      Verwijderen
  4. Wie goed doet goed ontmoet!
    Jij ook bedankt voor je mooie blog en je lieve positieve reacties op bij mij (en anderen). Nog van harte met jullie dochter, X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van je! Ik bloos er bijna van!
      Dankjewel Ageeth! x

      Verwijderen
  5. Een schitterend mandje alweer! Ga het nu ook zo eens proberen! Fijn weekend nog xxx Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Myriam, jouw mandjes vind ik nochtans mooier dan de mijne, met die persoonlijke etiketjes er altijd bij! De mijne zien er ook altijd wat verfomfaaid uit en bij jou zijn ze altijd zo netjes en strak.
      Jij ook nog fijn weekend!

      Verwijderen
  6. Véél om dankbaar voor te zijn. Dankjewel voor het delen van deze mooie, positieve blogpost.
    Je haakte een prachtig mandje met eel hele mooie, natuurlijke uitstraling; wauw!
    Leg je ventje maar in de watten; zwaar werk en ook nog met dit weer... Chapeau!
    Een heerlijk weekend gewenst,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Sandra!
      Voor jou ook een superfijne zondag!

      Verwijderen
  7. Fijn om te lezen en wat een mooi mandje heb je gemaakt!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, het leven kan zo goed zijn! En een dankbaar hart maakt het allemaal nog beter...
    Ik heb wel eens gedacht 'als iedereen ietsje meer zou doen dan hij zou moeten doen dan zou de wereld er een stuk beter uitzien ..'
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi. Er is inderdaad heel veel om dankbaar voor te zijn. Zagen we dat altijd maar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en je hebt gelijk Corrie, we zién het gewoon niet altijd.

      Verwijderen
  10. Mooi om af en toe even stil te staan bij de dingen waar je dankbaar voor bent.
    Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi gezegd allemaal. Jij ook bedankt voor de gezelligheid die je brengt in blogland.
    En nog gefeliciteerd met jullie dochter. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. "een gehaakte dank je wel", supertof ideetje, geef mij ook direct een goed gevoel, ga dit zker ook eens gebruiken,
    prettige zondag
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Micheline, voor jou ook nog een fijne zondag!

      Verwijderen
  13. Such a pretty and simple basket! Anyone would be thrilled to receive it.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een positief Blog bericht!! Gefeliciteerd met de verjaardag van je kind!
    Wat een prachtige mandje en super leuk dat je het materiaal gewonnen hebt!
    Ik ga ook eens op die Facebook groep kijken! Zeker omdat je noemt dat de sfeer zo fijn is! Ik vind sfeer zo belangrijk!!
    Fijne week!
    Liefs Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is so beautiful! I would love to try to make one. Thanks for the inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thank you for joining Saturday Link Party #59. Your beautiful project will be featured at Party #60!

    BeantwoordenVerwijderen