woensdag 26 oktober 2016

A winner and a W.i.p....


Dank je wel aan iedereen die zo lief was om mee te doen aan mijn Give Away!
Ik vond het fijn om jullie reacties te lezen én ik vond het interessant om jullie antwoord op mijn vraag te lezen.

Maar zoals gewoonlijk kan er maar één de winnaar zijn...
En dat is één papiertje geworden van de 25 reacties... door een onschuldig 11-jarig handje...
Geweldig dat het een trouwe volger van het eerste kwartier is geworden...
Gefeliciteerd, MYRIAM VAN ROMPAEY!
Ik neem contact met je op voor de verzending van het pakketje!


Thank you so much for your kind comments on my Give Away!
I really enjoyed reading your answers, it was interesting and it warmed my heart!

But as we all know, there can only be one winner...
It was one of 25 reactions...  randomly picked by an innocent hand...
So great that it has become one of my loyal followers from the very beginning...
Congratulations, MYRIAM VAN ROMPAEY!
I'll email you for more information!




Een sneak preview van het begin van mijn 'bomma'-dekentje...
Een gezellige zigzagdeken met 3 kleuren: oudroze, gebroken wit en een bruin kleurverloopgaren met glinsterdraadje doorheen.
Wordt vervolgd ;-)


To end this post a little sneak preview of my new project: a grandma-blanket...
A cosy chevron blanket with 3 colours: soft pink, off white and a kind of brown with different shades and a little sparkle in it.
To be continued ;-)



Sigrid x







28 opmerkingen:

  1. Jammer deze coole give-away is me ontgaan ...
    Toch van harte proficiat aan de gelukkige ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Myriam! Dankjewel Sigrid voor de kans :-)
    Dat wordt een heel mooi dekentje voor je oma!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik zou het dekentje bijna zelf willen houden, met die romantische kleurtjes :-)

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd Myriam! Wat een prachtige kleurtjes voor het dekentje, dat wordt erg mooi! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

    Liefs Froukje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Froukje! Ik vind de kleurtjes zelf ook heel leuk :-)

      Verwijderen
  4. proficiat Myriam veel plezier ermee ...
    een fijne dag voor je Sigrid !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is ook een mooi dekentje voor Bomma, in die zachte, zoete kleuren!
    En felicitaties voor de winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sigrid,
    die kleuren zijn mooi en zacht. Dat glinsterdraadje is een leuk en passend extra! Ja, ja, dat wordt weer een prachtig deken!
    Veel haakplezier,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte Myriam!
    Sigrid, je haakwerk ziet er heel lieflijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb je give away gemist...jammer was een erg leuke! Gefeliciteerd voor de winnares! En je deken word weer prachtig! Lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joepie voor Myriam! En helaas kan er maar één iemand winnen hè...
    Dat dekentje wordt ontzettend mooi; er zit niks anders op dan er gewoon twee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, er iets fout gegaan geloof ik ...
    Ik had zojuist een reactie getypt...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Sigrid,
    Ik ben heel benieuwd naar je bomma dekentje, de kleuren zijn erg mooi.
    Gefeliciteerd voor de winnaar :-).
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuk cadeautje gaf je weg, de winnares is er vast blij mee.
    En dat dekentje, mooi!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk een giveaway, ik moet toch wat vaker lezen hihi
    Super mooi het dekentje waar je nu mee bezig bent zeg!! <3

    Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Myriam gefeliciteerd. Je krijgt een fijn cadeau van Sigrid.
    Sigrid, wat een mooie kleurencombinatie. Ik ben benieuwd hoe jouw haakwerk eruit ziet als het af is.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Myriam!
    Mooie start van je nieuwe dekentje!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. proficiat Myriam met je prijs, het is je van harte gegund, dekentje zal mooi worden, ziet er nu al prachtig uit
    groetjes
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dank jullie voor de felicitaties 🌹🌹🌹 In het echt is het allemaal nog veel mooier. Met heel veel dank aan Sigrid 🌺🌺🌺🌺

    BeantwoordenVerwijderen