zaterdag 22 oktober 2016

GIVE AWAY


Omdat het plezier dat ik in haak- en blogland beleef, vooral komt door jullie, mijn lieve lezers en trouwe volgers, wou ik jullie bedanken met een Give Away!

Because you, my dear readers and followers, are giving me so much pleasure in blogging and crocheting, I want to thank you all with this 'Give Away'!


De prijs:
Een bolletje Katia ( 80% baby alpaca / 20% bamboe )
+ een tijdschrift met 12 patronen voor gehaakte sjaals
+ een agenda voor 2017 met een door mij gehaakt jasje er omheen!

What's the prize?
A skein Katia ( 80% baby alpaca / 20 % bamboo )
+ a dutch magazine with patterns to crochet scarfs ( there are drawings and schedules too! )
+ a small agenda for 2017 with a crocheted cover by me!



Wat moet je doen om te winnen?
Mijn blog volgen op Bloglovin' of via Facebook of via Pinterest ( zie zijbalk! )
+ hieronder (of op facebook) een commentaar achterlaten met jouw antwoord op de vraag:
'Wat vind je het leukst aan haakblogs?'
( Volg jij vooral blogs voor de gratis patronen, voor de inspiratie, voor het leesplezier, of...? )

What do you have to do to win?
Follow my blog on Bloglovin' or on Facebook or on Pinterest ( see sidebar please )
+ leave a comment here ( or on facebook ) with your answer to this question:
'What is it that you like about crochet blogs?'
( Maybe you are looking for free patterns, or only inspiration, or you just like to read them,...?)



Volgende week woensdag 26 oktober maak ik de winnaar bekend.
Deze give away is open voor al mijn volgers, maakt niet uit van welk land je komt, ik zoek wel een manier om het naar jou toe te sturen! Meedoen kan tot dinsdagnacht 12u.

Next week on Wednesday October 26th I will announce a winner.
This give away is open worldwide.


A BIG THANK YOU,

Sigrid x






44 opmerkingen:

  1. O, ben ik nu de eerste die reageert? Dit is een super gave give away, waar nog heel veel mensen op gaan reageren, daar ben ik zeker van! Nou, voor mij hoop ik niet al teveel, want ik zou wel raaad weten met dit mooie pakket :-)
    Wat ik leuk vind aan haakblogs? Het zien wat andere mensen voor moois maken! Niet dat ik het altijd wil namaken, maar gewoon, om te genieten van hun creaties en vaak ook de leuke geschreven stukjes erbij, ik lees echt ieder woord. Ik vind het altijd gezellig om de blogs te lezen, alsof je een beetje bij elkaar aan de keukentafel zit, zeker als je ergens vaak komt. O ja, je komt ook regelmatig leuke tips, tutorials, patronen tegen, dat is natuurlijk ook erg leuk om te bewaren en wellicht een keeer te gebruiken :-) Van jouw blog geniet ik in ieder geval volop, zowel van de gezelligheid als van je creaties, maar ook de inspiratie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé ja, dat heb je goed verwoord, alsof we bij mekaar aan de keukentafel zitten! Dat gevoel heb ik ook als ik jouw blog en de anderen lees. Echt plezierig!
      En dankjewel voor het compliment en om mee te doen!

      Verwijderen
  2. Oh wow what a giveaway! I love crochet blogs for the inspiration. The colours and the intro to new wools.
    Luv Jane xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een fantastische give a way! Ik lees je blog vooral voor inspiratie op te doen, jouw creaties te bewonderen en natuurlijk voor het leesplezier. Jouw patronen zijn ook geweldig xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk en lief dat je dit doet!
    De agenda zou voor mijn moeder zijn, maar het garen houd ik liever zelf, als ik mocht winnen natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief en typisch jou, jij geeft je cadeau al meteen door :-)

      Verwijderen
  5. Dat is een leuke give away, vooral die persoonlijke agenda. Waarom ik graag haakblogs lees, het zijn gelijkgestemden mensen die graag haken en een beetje over zichzelf vertellen daar kan ik echt van genieten. Die blogsters zijn net als ik. En dan heb ik het nog niet over de inspiratie die ik op doe.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Chris! En ja, daar kan ik me ook in vinden; het is fijn om die passie voor handwerken te delen met iedereen in blogland en om te lezen en te zien hoe anderen haken enzo.
      Fijn dat je meedoet!

      Verwijderen
  6. Oh, wat leuk. Ik wil graag een kansje wagen.
    Je blog volg ik al. Ik vind het leuk om mijn hobby te kunnen delen met anderen.
    Ik doe inspiratie op en anderen kunnen dat weer bij mij doen.
    En het is ook leuk dat anderen je werk waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hé, dat geeft mij ook vleugels. Soms twijfel ik aan iets wat ik gemaakt heb en dan krijg ik zoveel lieve commentaar dat ik er toch trots op wordt.
      Bedankt om mee te doen!

      Verwijderen
  7. Wat leuk! Gefeliciteerd ook nog met jouw prijs bij Haak en Pen. En bedankt voor je reactie op mijn blog.
    Ik hou weliswaar van haken, maar doe het heel weinig. Breien doe ik wel, als ik er de tijd voor heb, wat meestal beperkt is, mijn tijd gaat vooral in schrijven zitten.
    Je hoeft me niet mee te laten loten voor de prijs hoor! Ik denk dat er heel veel echte haaksters zijn waar het beter tot zijn recht komt.
    Het leukst van handwerkblogs vind ik de cadeau ideetjes. Ik vind iets wat zelfgemaakt is ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en met het garen dat ik won bij Haak en Pen heb ik het randje en het appeltje gehaakt, zo'n mooi garen :-)
      Ik zet jou er toch tussen, je kan het boekje nog altijd doorgeven aan iemand die liever haakt?
      Bedankt voor je reactie!

      Verwijderen
  8. Hallo Sigrid,
    ik volg ook zonder giveaway ;-)! Maar het is ein mooie idee!
    Prettig weekend,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat weet ik wel, dat wij intussen mekaars trouwe volgers en een beetje blogvriendinnen geworden zijn :-) Dankjewel daarvoor x

      Verwijderen
  9. Zo super lief van je om een give-away te organiseren. Maar, zo kennen we je al langer. :-)
    Wat is er leuk aan blogs lezen? De foto's, leuke teksten, kleurcombinaties ontdekken die je misschien zelf niet zou kiezen, nieuwe garens, patroontjes, inspiratie,... En zo kunnen we nog wel even doorgaan. ;-)

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het gewoon tof om te zien wat andere mensen maken. Misschien inspireert het me ook, maar dat is niet de reden waarom ik er naar kijk. Mooi haakwerk is gewoon plezant om naar te kijken, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hé, ik zie dat ook heel graag, al die creaties. Ik kan er geen genoeg van krijgen, van alles wat er met garen getoverd wordt :-)
      Bedankt voor je reactie!

      Verwijderen
  11. tof, deze giveaway,ik lees graag de blogs van andere om inspiratie op te doen , dan denk je dat wil ik ook wel eens maken, zo krijg je een to do lijstje van kilometers lang, probeer altijd bij een nieuw project mijn eigen inbreng te geven, dikwijls al door een andere kleurencombinatie of gewoon door andere wol te gebruiken, ben zeer dankbaar dat de blogschrifster de patronen gratis op hun blogs zetten alhoewel ik er af en toe toch een patroontje koop
    groetjes
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat ken ik, een veel te lange to-do-lijst! :-)
      Fijn dat je meedoet Micheline!

      Verwijderen
  12. ik volg je al een tijdje al een tijdje ...het leuke aan haakblog is vooral om te zien
    wat anderen mensen maken ...natuurlijk doeje ook inspiratie op ...
    (van mij eigen blog vindt ik het leuk om de mensen te laten wat ik maak )
    een gave giveaway ..ik doe graag mee ...
    heel veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en ik volg jouw blog ook met veel plezier :-)

      Verwijderen
  13. Wow... super giveaway! Ik doe héél graag mee!
    Waarom volg ik (haak)blogs? Vroeger voor (gratis) patroontjes. Eigenlijk om op deze manier snel een boel te kunnen leren denk ik.
    Tegenwoordig volg ik voor de inspiratie én er is zoveel leuks te haken dat ik van mijn leven niet álles kan proberen wat ik zou willen proberen. Dan is het fijn als je de ervaringen en foto's leest/ziet van gelijkgestemde blogsters.
    Of juist helemaal niet gelijkgestemd, omdat dat me weer uit mijn comfortzone trekt.
    Hmmm... does it make sense?
    Leuk geschreven is een pré, (mooie) foto's maken het extra aantrekkelijk.
    En van mij hoeft het niet alléén over haken te gaan, al hebben de meeste blogs die ik volg dat wel als rode draad.
    OK, ik stop mijn gebrabbel en... ga weer aan de haak :-)))
    Fijne avond!
    Liefs,
    Sandra
    P.S. Duim duim duim...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik volg je gebrabbel helemaal hoor!! :-)
      Dankjewel voor je reactie!

      Verwijderen
  14. Oh wat een leuke give away, lief van je! Ik volg haakblogs omdat ik in real life niet zoveel mensen ken die haken en/of breien. Juist door de blogs heb ik contact met medehandwerksters. Leuk om iets te laten zien, advies en juist inspiratie op te doen. Ik lees de blogs ook nog met een kop koffie of thee erbij dus ik kijk er altijd naar uit. Lekker ouderwetse gezelligheid online! Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar kan ik in komen Petra, ik ken ook niet zo heel veel mensen die haken of breien persoonlijk.
      Daarom vind ik het ook zo leuk dat ik blogland ontdekt heb :-)
      En ja, soms heb ik er ook een kop koffie bij :-) Bedankt om mee te doen!

      Verwijderen
  15. Hoi Sigrid ik ben je blog gaan volgen na je reactie op mijn blog. Je maakt er leuke en mooie dingen. Ik waag graag een gokje in je give away. Leuk zeg dat hoesje om de agenda. Ik kijk graag op andere blogs. Ik vind het erg leuk om te zien wat iedereen maakt en doe er ook veel inspiratie op en hoop dat andere dat ook van mijn blog krijgen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik hou van give aways ;-) Jouw blog volg ik omdat je inspirerend, positief en lief bent. Helaas ontbeer ik tijd en geduld voor grote en moeilijkere haakpatronen. Meegenieten is fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow, dankjewel voor dat reuzecompliment en fijn dat je meedoet x

      Verwijderen
  17. Hey Sigrid,
    Het eerste wat ik doe nu ik weer thuis en op school ben, was naar bloglovin gaan en jouw blog opzoeken. Ik heb er altijd veel plezier in om jouw blog te lezen en een reactie te plaatsen. Nu zag ik bovenaan deze leuke give-away staan. Wat een super mooi hoesje heb je gemaakt zeg. Wat vind ik het leukst aan haakblogs? Tja, eigenlijk alles wat jij al noemde. Ik ben dol op het lezen van verhalen van andere haaksters/blogsters, door iemands blog te lezen krijg je een kijkje in iemands leven en leer je iemand kennen, al woont diegene bijv. aan de andere kant van de oceaan. haha. Ik vind het leuk om te zien wat iemand maakt en haal daar weer inspiratie uit. Gratis patronen sla ik altijd op en ik vind het zo geweldig dat mensen patronen delen (ik ben zelf niet zo creatief in het bedenken van patronen). En dit wat ik net noemde is eigenlijk wat jouw blog ook is. Ik vind het altijd leuk om je blog te lezen, zoals ik al zei, in al mijn blogs die ik nog moet lezen door de vakantie, keek ik eerst naar de jouwe. Je bent altijd zo creatief en inspirerend. Het is altijd een genot om jouw blog te lezen. Ga zo door Sigrid, en ik ga duimen dat ik je leuke pakketje win ;-).
    Fijne maandag en een fijne week.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van jou en wat fijn om te lezen! Echt zo fijn!! Dankjewel voor je compliment!
      En ook leuk dat je meedoet! Welcome back x

      Verwijderen
  18. Dag Sigrid,
    Ik doe ook mee voor de give-away!
    ik volg haakblogs om geïnspireerd te raken, maar vooral omdat ik merk dat ik er altijd vrolijk van word om te zien wat mensen allemaal kunnen maken! Heerlijk vind ik dat, dus blijf vooral bloggen, je maakt veel mensen blij!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marijke, en heel fijn dat je meedoet!

      Verwijderen
  19. Hee Sigrid,
    Wat lief dat je deze give away organiseerd! Ik ben gaan bloggen om inspiratie op te doen en vind het heerlijk om te sneupen op andere blogjes! En ik geniet zo van reacties op mijn eigen blog!

    Fijne avond en groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sigrid. Thanks for taking the time to comment on my blog. What a wonderful giveaway.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke vraag. Ik moest er even over nadenken waarom ik blogs volg. Sommige blogs volg ik voor de inspiratie en de patronen. Bij sommige blog is het net of de blogger een vriendin is. Gaandeweg leer je elkaar kennen, ook al heb je elkaar nooit ontmoet. Er zijn ook bloggers die prachtige dingen haken, die ik ook best zou willen kunnen haken. En dan heb je nog de blogs met prachtige foto's van haak- en breiwerk en vvan dingen die de bloggers meemaken.
    Bij jou op jouw blog vind ik een combinatie van deze dingen. Dus een fijn blog om te volgen en reacties bij berichten te plaatsen.

    Groetjes en succes met de mooie Giveaway, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel om mee te doen Margaret! En een interessant en mooi antwoord :-)

      Verwijderen
  22. Ooooooooooooo, wat een gave give away organiseer je, Sigrid. En ik kan nog net op de valreep meedoen!
    Tjonge, geen wonder dat je zo veel reacties hebt gekregen.
    Nou, ik volg je blog al een tijdje. En ik vind het vooral leuk omdat het zo origineel is; het heeft iets eigens, echt iets van jou alleen. Ik volg nooit blogs voor gratis patronen, maar mij trekt de sfeer, de manier van schrijven en natuurlijk ook de foto's. Een leuk praatje bij een mooi plaatje!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elizabeth! Ben heel blij met je antwoord!

      Verwijderen