zaterdag 24 december 2016

Wish upon a star


Een kerstige dromenvanger...
Een doily die ik niet afhaakte, werd een perfecte ster voor aan het raam!
Door 2 rijen eerder te stoppen, paste deze ster als vanzelf in mijn borduurring.
Het patroon vond ik in een nummer van Simply Haken.
De ontwerpster heet Cara Medus en haar blog vind je hier https://caramedus.com/.

A festive dream catcher...
A doily that wasn't finished yet, became a perfect star!
I finished 2 rows earlier to fit the ring I had, and I'm truely glad with the result.
I found the pattern in a magazine from last year.
The designer is Cara Medus, you can find her here https://caramedus.com/.



I wish all my readers a very merry Christmas and a creative, cheerful and healthy 2017!

You can all make a wish upon my crocheted star!
I already did so, but I can't tell you what I wished for...
Allright, I'll give you a hint; it has something to do with yarn :-)


Dan wens ik jullie allemaal een heel fijn kerstfeest dit weekend en alvast een vrolijk, gezond en creatief 2017!

En je mag ook nog snel een wens doen bij mijn gehaakte ster!
Ik heb al iets gewenst, maar ik mag het natuurlijk niet hardop zeggen, anders komt het niet uit.
Ok├ę, een kleine tip dan; het heeft te maken met garen :-)



Sigrid x



37 opmerkingen:

  1. Inderdaad een hele mooie ster!
    Ik wens jou ook hele gezellige dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan. Staat leuk zo in die ring.
    Fijne kerstdagen. En dank je wel voor je lieve woorden op mijn blog vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie ster! Ook fijne dagen en een stralend 2017

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een mooi ster! Ik hoop dat je wens uitkomt!
    Fijne feestdagen!
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Viola, wens gedaan!
    Voor jullie ook fijne kerstdagen gewenst en een creatief 2017!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Sigrid,
    Een hele mooi ster hoor. Ik hoop dat je wens uitkomt ;-)
    Een hele fijne kerstdagen en alvast een gelukkig, gezond en creatief 2017 gewenst.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liebe Sigrid,
    Feestdagen vol warmte, licht en gezelligheid.
    En een jaar van geluk, met veel tijd om te genieten van de fijne dingen van het leven!
    Marjan
    P.S.: Mooie ster!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marjan, voor jou en je familie hetzelfde!

      Verwijderen
  8. Prachtige ster.......Ik wens jou en familie een hele fijne feestdagen en een gezond 2017......Liefs Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Warme en gezellige feestdagen en veel creativiteit in 2017.
    Martine Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige oplossing!
    Hele goede dagen gewenst met allen die je lief en dierbaar zijn...

    Groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is heel mooi. Een met een luxe uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijne dagen samen! En mooi, je stralende ster!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A Christmasstar is born! :-))
    Gezellige en warme dagen gewenst!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a sweet idea... thanks ♥
    ♫♪♫ Fijne kerstdagen ♫♪♫

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leukerd Sigrid! Dat staat vast erg mooi voor je raam. Ik ben benieuwd of je ster mijn wens laat uitkomen, haha.

    Fijne 2de kerstdag.

    Liefs Froukje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I wish that 2017 is full of dreams that come true for you! Thank you for your visit and your words! his dreamcatcher are very beautiful! a big hug from Catalonia!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi! Ik moet hier in huis toch eens op zoek naar borduurringen, volgens mij ligt er vast nog wel wat.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige ster en wat een knap idee met de borduurring....

    BeantwoordenVerwijderen